شناسهٔ خبر: 33068374 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: آریا | لینک خبر

بارش باران به برخي روستاهاي خراسان رضوي خسارت زد

صاحب‌خبر -
خبرگزاري آريا - مشهد- ايرنا- مدير کل مديريت بحران استانداري خراسان رضوي گفت: در اثر بارندگي که از شب گذشته در اغلب نقاط اين استان آغاز شده به برخي تاسيسات زيربنايي، منازل مسکوني و دامداري هاي تعدادي از روستاهاي استان خسارت وارد شده است.

حجتعلي شايانفر چهارشنبه شب در گفت و گو با خبرنگار ايرنا افزود: در اثر بارش باران، برق دو روستا در شهرستان داورزن قطع شد و در مجموع 23 منزل مسکوني در اين روستاها دچار آبگرفتگي شدند که ساکنان آنها به صورت اضطراري در مدارس منطقه اسکان داده شدند.
وي اظهار داشت: تعدادي از دامداري ها در دو روستاي شهرستان بجستان نيز دچار آبگرفتگي شدند و آب به برخي منازل اين روستاها وارد شد.
وي گفت: در نتيجه بارندگي هاي شب گذشته تا امروز، راه اصلي مشهد – تربت حيدريه مسدود شد که بعد از سه ساعت بازگشايي گرديد، همچنين در مجموع 15 جاده روستايي در شهرستان هاي جغتاي، داورزن، سرخس، رشتخوار، سبزوار، تايباد، تربت جام و فريمان در نتيجه باران مسدود شد که تاکنون تعدادي از آنها بازگشايي شده است.
مدير کل مديريت بحران استانداري خراسان رضوي افزود: از شب گذشته تاکنون در مجموع به 545 نفر در اين استان امدادرساني شده و هيچ تلفات جاني يا مصدوميت گزارش نشده است و مشکل خاصي براي تاسيسات آب و برق نيز بوجود نيامده است.
شايانفر اظهار داشت: پيش بيني اداره کل هواشناسي نشان مي دهد بارندگي در اين استان فردا نيز ادامه خواهد داشت.
7489 / 6053
انتهاي پيام /*

برچسب‌ها:

نظر شما