شناسهٔ خبر: 33054469 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

ویدئویی طنزآمیز از میزان شعور اپوزیسیون خارج نشین

انتشار بخشی از برنامه‌های شبکه‌های معاند در فضای مجازی هر از گاهی دست‌مایه خنده مخاطبان می‌شود.

صاحب‌خبر -

ضدانقلاببه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، وقتی به برنامه‌های تولیدی شبکه‌های ماهواره‌ای فارسی زبان که قصد دارند تا اعتماد مردم به انقلاب اسلامی را خدشه دار کنند، نگاه می‌کنیم به عمق حماقت و نادانی مدیران این شبکه‌ها و اربابانشان (آمریکا و انگلیس) که به چنین افرادی دل خوش کرده‌اند، پی می‌بریم و هر از گاهی انتشار بخشی از برنامه‌های این شبکه‌های معاند در فضای مجازی دست‌مایه طنز و خنده مخاطبان می‌شود. شبکه‌هایی که با سرمایه‌های گزاف و میلیاردی اداره می‌شوند و تلاش می‌کنند تا به اعتماد مردم کشورمان در قبال انقلاب اسلامی آسیب و صدمه وارد کنند، اما خروجی این شبکه‌ها چیزی جز به بارآمدن فضاحت برایشان نبوده و نیست که اگر جز این بود تا به حال نتیجه دلخواه نصیبشان می‌شد.

در ادامه و برای نمونه دقایقی کوتاه از برنامه‌ یکی از این شبکه‌ها با اجرای شهرام همایون، مجری ضدانقلاب و خارج نشین را مشاهده می‌کنید که نشان‌ می‌دهد که سطح فهم و درک اپوزیسیون خارج نشین چقدر است.

mp4
<div id="video-display-embed-code"><script src="https://www.yjc.ir/fa/news/play/embed/6942076/9946101?width=400&height=300"></script></div>

انتهای پیام/

نظر شما