شناسهٔ خبر: 33053131 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: آناج | لینک خبر

واکنش جالب به منتفی شدن حضور نکونام در تراکتور؛

خطــر رفع شـد!

خبر پیوستن جواد نکونام به تیم فولاد خوزستان واکنش جالبی بین هواداران تراکتورسازی داشت.

صاحب‌خبر -

به گزارش آناج، درشرایطی که هنوز وضعیت جرج لیکنز و دستیاران او در تیم تراکتورسازی مشخص نشده است، اما همانطور که پیش‌تر خبر داده بودیم این باشگاه تمایلی به ادامه همکاری با سرمربی بلژیکی ندارد و از این رو با گزینه‌های داخلی برای جانشینی او وارد مذاکره شده‌ است.

درهمین راستا، گمانه‌زنی‌هایی در مورد احتمال حضور مربیانی چون علی دایی و جواد نکونام در تبریز مطرح شد و درحالی که عباس الیاسی، رئیس هیات مدیره باشگاه تراکتورسازی در گفت‌وگوی تلفنی با برنامه تلویزیونی موج فوتبال اعلام کرد این باشگاه با هیچ مربی مذاکره نکرده است اما بلافاصله انتشار تصاویری در صفحه اینستاگرامی یکی از نمایندگان تبریز این تکذیب را زیر سوال برد.

در این تصاویر که در زیر مشاهده می‌کنید، احمدعلیرضا بیگی نماینده تبریز، اسکو و آذرشهر در مجلس شورای اسلامی به همراه رئیس هیات مدیره و کانون هواداران باشگاه تراکتورسازی در جلسه‌ای با حضور جواد نکونام دیده می‌شدند که این جلسه در دفتر باشگاه تراکتورسازی در تهران تشکیل شده بود.





 

این نماینده تبریز روز بعد در توضیح عکس‌های منتشره، خبر مذاکره تراکتورسازان با جواد نکونام را تایید کرد و این درحالی بود که مطرح شدن نام این مربی جوان به عنوان گزینه سرمربیگری تراکتور از همان ابتدا بازخورد خوبی بین هواداران این تیم نداشت و اکثر آنها با حضور نکونام در تبریز مخالفت کرده بودند.

با اینکه گفته می‌شد نکونام با تراکتورسازی تمام کرده است و بزودی با دستیاران اسپانیایی هدایت این تیم را برعهده می‌گیرد اما شب گذشته وی سر از تیم فولاد خوزستان درآورده و قرارداد خود را با این تیم اهوازی امضاء کرد تا رسما جایگزین افشین قطبی شود.

مطابق انتظارات، خبر حضور نکونام در فولاد با استقبال هواداران تراکتورسازی روبه‌رو شد و در این میان جالب‌ترین واکنش مربوط به یکی از صفحات مجازی با محتوای فان بود که آن را با عنوان "خطر رفع شد!" مورد بازتاب قرار داد.

انتهای پیام/

نظر شما