شناسهٔ خبر: 33041995 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

بالن در گرگان آماده پرواز است

شهردار گرگان گفت: بالن در گرگان آماده پرواز است و به محض صدور مجوز پرواز بکارگیری خواهد شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، عبدالرضا دادبود شامگاه سه‌شنبه در مراسم رونمایی از 10 پروژه شهرداری گرگان در پارک شهر اظهار کرد: پروژه شهربازی با سرعت خوبی پیش می‌رود و به زودی کلنگ‌زنی خواهد شد

وی با بیان اینکه بهترین دستگاه‌های بازی برای شهربازی استفاده خواهد شد، تصریح کرد: نگاه صرف عمرانی نداشته و در بخش‌های مختلف فعال هستیم.

شهردار گرگان خاطرنشان کرد: قدم‌های شهرداری با نگاه جلب مشارکت مردمی به عنوان شعار اول ما است

دادبود با اظهار امیدواری کرد امسال با مشارکت مردم کارهای بزرگی انجام دهیم، یادآور شد: پروژه تلکابین و سورتمه با قدرت در حال پیگیری و خبرهای خوبی در راه است.

گفتنی است آیین معرفی و رونمایی از ۱۰ پروژه شهردای گرگان امشب به مناسبت با جشن میلاد امام حسن مجتبی (ع) در پارک شهر برگزار شد.

این مراسم با برنامه‌های شاد و مفرح و با حضور «علی فانی» خواننده معروف کشور همراه بود.

در این مراسم ۱۰ پروژه شهرداری گرگان به صورت متمرکز معرفی و رونمایی شد که شامل «آبنمای خشک یا ماتریسی» در پارک شهر، «مجموعه آب درمانی» جنب سازمان فرهنگی و ورزشی شهرداری گرگان، «پارک مسافر» النگدره و «اپلیکیش جامع حمل و نقل» شهرداری گرگان (راژمان) است، «اپلیکیشن راژمان» بسیار کاربردی بوده و در تسهیل رفت و آمد شهروندان موثر خواهد بود.

رونمایی از دستگاه ورزشی ویژه جانبازان و معلولان، رونمایی از «کف‌سازی محله پاسرو» و رونمایی از «چتر وای‌فای» و «اینترنت رایگان شهری» از دیگر پروژه‌ها این مراسم بود.

به گفته شهردار گرگان «چتر وای‌فای» در شهرداری مرکز و مناطق و اماکن پر رفت و آمد برقرار خواهد بود و به تدریج بر تعداد این نقاط افزوده خواهد شد.

بازسازی دیواره سنگی رودخانه در عدالت ۸۸ و ۹۲ که در سیل آسیب‌دیده بود، «کلنگ‌زنی خانه‌سرای کوی انجیراب» و رونمایی از «مکان جدید چهارشنبه بازار (در سعدآباد)» از دیگر پروژه‌ها است.

رجب صلاحی معاون شهرداری‌های سازمان شهرداری و دهیاری‌های کشور، میرمحمد غراوی سرپرست استانداری گلستان در مراسم رونمایی از ۱۰ پروژه شهرداری گرگان در پارک شهر حضور داشت

انتهای پیام/2307/

نظر شما