شناسهٔ خبر: 35076656 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

استقرار بالن شهرداری در فرودگاه گرگان

معاون عملیات هوانوردی فرودگاه گرگان خروج بالن و لغو پروازهای این بالن از گرگان را تکذیب کرد و گفت: پس از کسب مجوزهای نهایی پروازهای این بالن روزهای آینده از سر گرفته خواهد شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، 28 مردادماه سال جاری همزمان با جشن عید غدیر پرواز بالن تفریحی و گردشگری شهرداری گرگان کار خود را آغاز کرد.

پروژه پرواز بالن و ایجاد سایت پروازی بالن با هدف توسعه صنعت گردشگری توسط شهرداری گرگان اجرایی شد اما از صبح امروز خبرهای مختلفی مبنی بر عدم موفقیت این طرح و خروج بالن از گرگان توسط شرکت پیمانکار و بهره‌بردار در فضای مجازی منتشر شد.

عبدالخلیل صادقی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در گرگان درباره آخرین وضعیت این بالن اظهار کرد: این بالن متعلق به شرکت فرودگاه‌های کشور است که فرودگاه گرگان نیز جز فرودگاه‌های همین شرکت محسوب می‌شود.

وی ادامه داد: برای پرواز این بالن، هماهنگی‌های لازم برای پرواز و شروع به کار بالن انجام شد که به صورت رسمی اعلام کنیم این بالن در گرگان فعال خواهد بود و امکان پرواز بالن در این منطقه وجود دارد.

معاون عملیات هوانوردی فرودگاه گرگان خاطرنشان کرد: با توجه به نیاز سیر قانونی عقد قرارداد بخش خصوصی با شرکت فرودگاه‌های کشور، آغاز به کار موقت بالن به مدت یک هفته با ورود شهرداری گرگان و فرودگاه گرگان انجام شد.

صادقی گفت: در حال حاضر نیز بالن در اختیار فرودگاه گرگان است و به هیچ عنوان از گرگان و استان خارج نشده و بخش خصوصی بهره‌بردار در تهران پیگیر اخذ مجوزهای نهایی و عقد قرارداد با شرکت فرودگاه‌های کشور است و طی روزهای آینده این موضوع نهایی و پروازها دوباره از سر گرفته خواهد شد.

وی تاکید کرد: هیچ مشکلی برای پرواز این بالن وجود ندارد و پس از نهایی شدن بیمه، قرارداد و مجوزهای نهایی پرواز این بالن طی روزهای آینده انجام خواهد شد.

انتهای پیام/83004

نظر شما