شناسهٔ خبر: 33027482 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

صاعقه 96 راس گوسفند را در ايلام تلف كرد

ايلام - ايرنا - فرمانده انتظامي استان ايلام از تلف شدن 96 راس گوسفند بر اثر برخورد صاعقه در اين استان خبر داد.

صاحب‌خبر -
به گزارش ايرنا از پايگاه خبري پليس، سردار نورعلي ياري روز سه شنبه اظهار داشت: روز گذشته با ورود سامانه تندري و رگباري شاهد تلفات احشام و خسارت ديدن عشاير در نقاط مختلف استان بوديم.
وي افزود: در پي تماس‌هاي تلفني با مركز فوريت‌هاي پليسي 110 مبني بر برخورد صاعقه با گله احشام در روستاي قنات آباد شهرستان چرداول مأموران پليس بلافاصله جهت بررسي موضوع به محل اعزام و مشخص شد 84 راس گوسفند در اين حادثه تلف شده است.
فرمانده انتظامي ايلام تاكيد كرد: طبق گزارش ماموران انتظامي در حادثه اي ديگر و برخورد صاعقه با گله گوسفندان يكي از عشاير بخش زرنه 12 رأس گوسفند نيز تلف شده است.
سردار ياري يادآور شد: عشاير با جدي گرفتن هشدارهاي سازمان هواشناسي در زمان بارش نزولات آسماني و رگباري بودن آسمان سعي كنند از رفتن به ارتفاعات خودداري كنند و جهت كاستن از خسارات احتمالي احشام خود را در مراكز قانوني بيمه كنند.

** 16 قليان سرا در دره شهر پلمب شد

فرمانده انتظامي شهرستان دره شهر از پلمب 16 قليان‌ سرا و جمع‌ آوري 120 حلقه قليان طي 24 ساعت گذشته خبر داد.
سرهنگ علي جمالوندي اظهار داشت: اجراي طرح مبارزه با اراذل و اوباش و پاكسازي مناطق آلوده و جرم خيز و جلوگيري از عرضه و استعمال مواد دخاني به ويژه قليان در سفره خانه ها و قهوه خانه هاي سطح شهر و برخورد با صنوف متخلف در دستور كار ماموران پليس اين شهرستان قرار گرفت.
وي ادامه داد: اين طرح طي هماهنگي با مقام قضايي و شناسايي واحدهايي كه علي‌رغم اخطاريه ‌هاي قبلي نسبت به توزيع قليان در سفره خانه ها و قهوه خانه ها اقدام مي كردند، به اجرا در آمد.
سرهنگ جمالوندي تاكيد كرد: در اجراي اين طرح ماموران انتظامي شهرستان طي چند عمليات مختلف تعداد 16 قليان ‌سرا را پلمپ و بيش از 120 حلقه قليان نيز جمع آوري كردند.
فرمانده انتظامي شهرستان دره شهر با اشاره به اينكه قليان و سيگار زمينه ساز بروز آسيب هاي اجتماعي جبران ناپذير براي خانواده ها و خصوصا جوانان است، گفت: خانواده‌ها بايد بيشتر مراقب فرزندانشان باشند و آنها را از عواقب شوم پديده اعتياد و مضرات قليان و سيگار به عنوان دروازه ورود به معضل اعتياد آگاه سازند.
7177/6119

نظر شما