شناسهٔ خبر: 33029837 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: جماران | لینک خبر

صاعقه 96 راس گوسفند را در ایلام تلف کرد

به گزارش ایرنا از پایگاه خبری پلیس، سردار نورعلی یاری روز سه شنبه اظهار داشت: روز گذشته با ورود سامانه تندری و رگباری شاهد تلفات احشام و خسارت دیدن عشایر در

صاحب‌خبر -
به گزارش ایرنا از پایگاه خبری پلیس، سردار نورعلی یاری روز سه شنبه اظهار داشت: روز گذشته با ورود سامانه تندری و رگباری شاهد تلفات احشام و خسارت دیدن عشایر در نقاط مختلف استان بودیم.
وی افزود: در پی تماس‌های تلفنی با مرکز فوریت‌های پلیسی 110 مبنی بر برخورد صاعقه با گله احشام در روستای قنات آباد شهرستان چرداول مأموران پلیس بلافاصله جهت بررسی موضوع به محل اعزام و مشخص شد 84 راس گوسفند در این حادثه تلف شده است.
فرمانده انتظامی ایلام تاکید کرد: طبق گزارش ماموران انتظامی در حادثه ای دیگر و برخورد صاعقه با گله گوسفندان یکی از عشایر بخش زرنه 12 رأس گوسفند نیز تلف شده است.
سردار یاری یادآور شد: عشایر با جدی گرفتن هشدارهای سازمان هواشناسی در زمان بارش نزولات آسمانی و رگباری بودن آسمان سعی کنند از رفتن به ارتفاعات خودداری کنند و جهت کاستن از خسارات احتمالی احشام خود را در مراکز قانونی بیمه کنند.

** 16 قلیان سرا در دره شهر پلمب شد

فرمانده انتظامی شهرستان دره شهر از پلمب 16 قلیان‌ سرا و جمع‌ آوری 120 حلقه قلیان طی 24 ساعت گذشته خبر داد.
سرهنگ علی جمالوندی اظهار داشت: اجرای طرح مبارزه با اراذل و اوباش و پاکسازی مناطق آلوده و جرم خیز و جلوگیری از عرضه و استعمال مواد دخانی به ویژه قلیان در سفره خانه ها و قهوه خانه های سطح شهر و برخورد با صنوف متخلف در دستور کار ماموران پلیس این شهرستان قرار گرفت.
وی ادامه داد: این طرح طی هماهنگی با مقام قضایی و شناسایی واحدهایی که علی‌رغم اخطاریه ‌های قبلی نسبت به توزیع قلیان در سفره خانه ها و قهوه خانه ها اقدام می کردند، به اجرا در آمد.
سرهنگ جمالوندی تاکید کرد: در اجرای این طرح ماموران انتظامی شهرستان طی چند عملیات مختلف تعداد 16 قلیان ‌سرا را پلمپ و بیش از 120 حلقه قلیان نیز جمع آوری کردند.
فرمانده انتظامی شهرستان دره شهر با اشاره به اینکه قلیان و سیگار زمینه ساز بروز آسیب های اجتماعی جبران ناپذیر برای خانواده ها و خصوصا جوانان است، گفت: خانواده‌ها باید بیشتر مراقب فرزندانشان باشند و آنها را از عواقب شوم پدیده اعتیاد و مضرات قلیان و سیگار به عنوان دروازه ورود به معضل اعتیاد آگاه سازند.
7177/6119
انتهای پیام

نظر شما