شناسهٔ خبر: 33000951 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: وزارت ورزش و جوانان | لینک خبر

در پایان لیگ سری آ ترکیه؛

قراری زاده طلایی شد

در پایان لیگ سری آ ترکیه، مهدی قراری زاده، کاراته کای وزن ۸۴- کیلوگرم پس از شکست حریف ترکیه ای به مدال طلا رسید.

صاحب‌خبر -
به گزارش روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان کرمان، دومین مرحله لیگ کاراته سری آ با حضور هزار و ۸۱۳ کاراته کا از ۱۰۲ کشور جهان در شهر استانبول ترکیه برگزار شد.
تیم کاتای دختران کرمان با ترکیب ساحل صادقی، زهراسادات حسینی نسب، مینا مظفری نژاد و تیم کاتا پسران کرمان متشکل از حمیدرضاپوراعماء، عباس حیاتی فر، علیرضا ابوالحسنی به همراه مهدی قراری زاده، قهرمان پر افتخار کومیته لیگ جهانی، در قالب تیم ملی کاراته کشور در این رقابت ها حضور داشتند.
در پایان این رقابت ها، مهدی قراری زاده کاراته کای وزن ۸۴- کیلوگرم کومیته انفرادی در فینال اوگور آکتاش ترکیه‌ای دارنده عنوان قهرمانی اروپا در سال ۲۰۱۹ را با نتیجه یک بر صفر از پیش رو برداشت و صاحب مدال طلا شد.
این ورزشکار شایسته ی کرمانی در رقابت‌های پیش از فینال ابتدا ۴ بر ۳ میشل دورهام از استرالیا را مغلوب کرد، در ادامه یک بر صفر بر دانیل دیانتته از بلژیک غلبه کرد و در بازی سوم ۲ بر صفر مارسل بائن از آلمان را شکست داد.
قراری زاده در بازی چهارم ۲ بر یک از سد صمد گوک از ترکیه گذشت. در ادامه ۵ بر صفر ایوان وسیچ از کرواسی را برد و سپس ۳ بر ۲ آلوین کارال از کوزوو را شکست داد.
این بازیکن در نیمه نهایی پس از تساوی صفر بر صفر مقابل آنتون ایساکائو از بلاروس در هانتی برنده میدان شد و به فینال راه یافت.
کاتای تیمی بانوان کرمان که با ترکیب مظفری نژاد، حسینی نصب و صادقی و تیم کاتای مردان کرمان متشکل از علیرضا ابوالحسنی، عباس حیاتی فر و حمیدرضا پوراعماء به دیدار رده بندی مسابقات راه یافته بود، علی رغم تلاش فراوان، متأسفانه نتوانستند به مدال برنز رقابت ها دست یابند.

نظر شما