شناسهٔ خبر: 32978872 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: آریا | لینک خبر

چارتري‌ها اجازه پرواز ندارند

صاحب‌خبر -
خبرگزاري آريا - تهران- ايرنا- نايب رييس فراکسيون مستقلين ولايي مجلس از حضور اسلامي وزير راه و شهرسازي در جلسه امروز اين فراکسيون خبر داد و گفت: اسلامي در اين نشست اعلام کرد به شرکت‌هاي چارتري اجازه پرواز داده نمي‌شود و در صورت بروز چنين اتفاقي با شرکت‌هاي متخلف برخورد مي‌شود.

به گزارش خانه ملت، «غلامعلي جعفرزاده ايمن آبادي» در تشريح نشست امروز- يکشنبه- فراکسيون مستقلين ولايي با حضور «محمد اسلامي» وزير راه و شهرسازي، اظهار داشت: در اين نشست نمايندگان مباحثي در خصوص تعمير و بازسازي راه‌هاي روستايي، توجه به صنعت هواپيمايي و احداث آزادراه‌هاي جديد از طريق سرمايه گذاري مطرح شد.
نماينده مردم رشت در مجلس شوراي اسلامي ادامه داد: اتمام پروژه‌هاي نيمه تمام، تخصيص کافي سهميه قير و مناسب سازي راه‌هاي مواصلاتي، برنامه‌ريزي در زمينه ايجاد شاخص براي ارائه خدمات وزارتخانه و تکميل راه‌آهن‌هاي در دست احداث وعدم صدور مجور براي ايجاد شرکت‌هاي جديد ايرلاين از ديگر مطالبات نمايندگان در اين جلسه بود.
عضو کميسيون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شوراي اسلامي با اشاره به اينکه وزير راه ‍و شهرسازي در زمينه برنامه‌هاي آتي وزارتخانه توضيحاتي را ارائه کرد، ادامه داد: اسلامي اعلام کرد که به شرکت‌هاي چارتري اجازه پرواز داده نمي‌شود و در صورت بروز چنين اتفاقي با شرکت‌هاي متخلف برخورد مي‌شود.
نايب رئيس فراکسيون مستقلين ولايي مجلس شوراي اسلامي گفت: پروژه‌هايي که از درصد پيشرفت بالايي برخوردار هستند باتوجه به وضعيت اعتبارات در کشور به ترتيب اولويت تکميل مي‌شوند.
جعفرزاده ايمن آبادي خاطرنشان کرد: وزير راه و شهرسازي اعلام کرد که جدول زمان‌بندي براي حضور در استان‌ها به منظور بررسي و رسيدگي به مشکلات مطرح شده توسط نمايندگان مردم در مجلس شوراي اسلامي تهيه مي‌کند.
سيام*3061**9121
انتهاي پيام /*

نظر شما