شناسهٔ خبر: 32976054 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

جعفرزاده در تشریح نشست فراکسیون مستقلین با حضور وزیر راه‌ و شهرسازی:

چارتری‌ها اجازه پرواز ندارند

نایب رئیس فراکسیون مستقلین ولایی مجلس گفت: اسلامی در نشست فراکسیون اعلام کرد که به شرکت‌های چارتری اجازه پرواز داده نمی‌شود و در صورت بروز چنین اتفاقی با شرکت‌های متخلف برخورد می‌شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، به نقل از خانه ملت، «غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی»، نایب رئیس فراکسیون مستقلین ولایی مجلس شورای اسلامی، در تشریح نشست امروز فراکسیون مستقلین ولایی با حضور وزیر راه و شهرسازی، گفت: در این نشست نمایندگان مباحثی در خصوص تعمیر و بازسازی راه‌های روستایی، توجه به صنعت هواپیمایی و احداث آزادراه‌های جدید از طریق سرمایه گذاری مطرح شد.

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: اتمام پروژه‌های نیمه تمام، تخصیص کافی سهمیه قیر و مناسب سازی راه‌های مواصلاتی، برنامه‌ریزی در زمینه ایجاد شاخص برای ارائه خدمات وزارتخانه و تکمیل راه‌آهن‌های در دست احداث وعدم صدور مجور برای ایجاد شرکت‌های جدید ایرلاین از دیگر مطالبات نمایندگان در این جلسه بود.

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه وزیر راه ‍و شهرسازی در زمینه برنامه‌های آتی وزارتخانه توضیحاتی را ارائه کرد، ادامه داد: اسلامی اعلام کرد که به شرکت‌های چارتری اجازه پرواز داده نمی‌شود و در صورت بروز چنین اتفاقی با شرکت‌های متخلف برخورد می‌شود.  

پروژه‌هایی که از درصد پیشرفت بالایی برخوردار هستند باتوجه به وضعیت اعتبارات در کشور به ترتیب اولویت تکمیل می‌شوند

نایب رئیس فراکسیون مستقلین ولایی مجلس شورای اسلامی در پایان با تاکید بر اینکه پروژه‌هایی که از درصد پیشرفت بالایی برخوردار هستند باتوجه به وضعیت اعتبارات در کشور به ترتیب اولویت تکمیل می‌شوند، بیان کرد: وزیر راه و شهرسازی اعلام کرد که جدول زمان‌بندی برای حضور در استان‌ها به منظور بررسی و رسیدگی به مشکلات مطرح شده توسط نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی تهیه می‌کند.

نظر شما