شناسهٔ خبر: 32974272 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: آریا | لینک خبر

کريستين ويري:

وقتي رونالدو و مسي فوتبال را کنار بگذارند، تلويزيون را از پنجره بيرون مي اندازم و براي تفريح به سينما مي روم

صاحب‌خبر -

خبرگزاري آريا- به اعتقاد بوبو، يوونتوس، ميلان و اينتر به خاطر تاريخشان، وظيفه دارند زيبا بازي کنند.
به گزارش آريا، در حالي که فصل سري آ ايتاليا رو به پايان است، وضعيت نيمکت تيم هاي بزرگي مانند يوونتوس، اينتر، رم و ميلان هنوز مشخص نيست. ماسميليانو الگري از يوونتوس جدا شد و زمزمه هاي بازگشت آنتونيو کونته به سري آ شنيده مي شود. کريستين ويري در گفتگويي با گاتزتا دلو اسپورت در مورد مسائل مختلفي صحبت کرد:
بازگشت کونته به سري آ:
اتفاق خيلي خوبي براي فوتبال ما خواهد بود و فرقي ندارد او به کدام تيم برود. آنتونيو در کارش پرتلاش است و ايده هاي روشني دارد. او هميشه در حال پيشرفت است و متوقف نمي شود. وقتي چنين مربي بزرگي در بازار در دسترس باشد، واضح است که شرايط ديوانه وار مي شود. او در ليگ برتر در اولين فصل قهرمان شد و بعد در فصل بعد اف اي کاپ را گرفت. خيلي سخت است در يک کشور ديگر به اين سرعت موفق شويد. حالا مهم اين است که او را در يک پروژه جدي قرار دهيد تا 3-4 سال در يک تيم کار کند. ايتاليا بايد در کيفيت ليگ پيشرفت کند.
جدايي الگري از يوونتوس و جانشين او:
مربيگري در يوونتوس و جانشيني الگري اصلا آسان نيست. فشار بسيار زيادي روي مربي وجود دارد. در اين باشگاه فقط پيروزي راضي کننده است. تجربه بسيار بالايي لازم است. با اين حال، من دوست دارم يووه خيلي بهتر بازي کند. من به سيستم ها و تاکتيک هاي مختلف علاقه مند نيستم. به عنوان يک هوادار فوتبال ايتاليا، انتظار چيزهاي بيشتري دارم زيرا در اين فصل از ديدن بازي هاي بيانکونري لذت نبردم. يووه، ميلان و اينتر يک وظيفه دارند که در کنار نتيجه گيري، زيبا هم بازي کنند. تاريخ آنها باعث مي شود اين وظيفه را داشته باشند.
به اولين فصل کريستيانو رونالدو در ايتاليا چه نمره اي مي دهيد؟
من بايد به کسي که بيش از 600 گل در رده باشگاهي زده، نمره کامل بدهم. قهرماني در 5 ليگ قهرمانان؟ بايد از کريستيانو تشکر کنيم که سري آ را انتخاب کرد. در تمام جهان اين روزها مخصوصا به خاطر کريستيانو فوتبال ما را دنبال مي کنند. او کمک زيادي به ما کرده تا به سطح گذشته بازگرديم. در حقيقت بايد يک چيز را به شما بگويم: وقتي کريستيانو و مسي فوتبال را کنار بگذارند، تلويزيون را از پنجره بيرون مي اندازم و براي تفريح به سينما مي روم (در حال خنديدن)

 

 

منبع: طرفداري


نظر شما