شناسهٔ خبر: 32950098 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات | لینک خبر

حمایت از محصولات نوآورانه توسط اداره کل ICT استان همدان

جلسه حمایت از طرح ها ومحصولات نوآورانه استان در محل شرکت شهرک های صنعتی با حضور نمایندگان دستگاه های مرتبط با طرح (راکتور تصفیه پساب صنعتی) و نمایندگان کارخانجات ذیربط با هماهنگی اداره کل ارتباطات وفناوری اطلاعات استان برگزار شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش روابط عمومی اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان همدان، مجتبی ساکی، مدیر کل ارتباطات وفناوری اطلاعات استان ضمن اشاره به اهداف کمیته نوآوری فناوری وکارآفرینی استان واقدامات انجام شده توسط اداره کل در شناسایی طرح ها ونیازهای فناورانه استان وحمایت از آنها، خواستار مشارکت کلیه دستگاه ها از طرح ها و محصولات نوآورانه در راستای رونق تولید و توسعه اشتغال وکارآفرینی در استان شد.

شایان ذکر است، محصول ارائه شده " راکتور چند مرحله ای تصفیه پساب صنعتی "  است که توسط یکی از تیم های دانش بنیان استان از مرحله ایده به محصول نهایی تبدیل شد. سازنده محصول ضمن معرفی به ارائه مزیت های آن نسبت به نمونه مشابه خارجی آن پرداخت و اعلام کرد قیمت تمام شده این راکتور یک چهارم نمونه خارجی با قابلیت های مشابه می باشد.

براساس این گزارش، در جلسه کمیته نوآوری، فناوری و کارآفرینی که به دبیری اداره کل ارتباطات استان برگزار شده بود، مقرر شد جهت توسعه این طرح، حمایت های لازم از سوی دستگاه های اجرایی انجام گیرد.

نظر شما