شناسهٔ خبر: 32935305 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

دروازه بان استقلال: به کسانی که دنبال معاوضه ام بودند درس ایستادگی دادم

تهران- ایرنا- دروازه بان استقلال تهران گفت: برای خودم بسیار خوشحالم زیرا به کسانی که دنبال معاوضه‌ام بودند، درس ایستادگی دادم.

صاحب‌خبر -

سید حسین حسینی در پایان دیدار تیم های فوتبال استقلال تهران و سپیدرود رشت که در چارچوب هفته پایانی هجدهمین دوره لیگ برتر در ورزشگاه آزادی برگزار و با نتیجه 2 بر یک به سود آبی پوشان پایتخت پایان یافت اظهار داشت: فصل خیلی سختی بود و از همان اردوی ترکیه مشخص شد که فصل سختی پیش‌رو داریم.
وی اضافه کرد: اگر داوری در چند بازی تیم ما را اذیت نمی‌کرد شانس قهرمانی داشتیم. در بازی‌های حساسی از داوری لطمه خوردیم و اگر چند امتیاز بیشتر داشتیم الان قهرمان می‌شدیم.
دروازه بان استقلال تهران اضافه کرد: درباره اردوی ترکیه فقط به همین نکته اشاره می‌کنم که یک نفر به دنبال برگزاری اردو در آلمان بود، تا پول به جیبش برود.
وی با بیان اینکه مشکلی با وینفرد شفر سرمربی پیشین استقلال نداشت، افزود: عنوان می‌شد که در باشگاه پول است اما مامه تیام و سرور جپاروف را نگه‌ نداشتند.
حسینی یادآور شد: برای خودم بسیار خوشحالم زیرا به کسانی که دنبال معاوضه‌ام بودند، درس ایستادگی دادم.
این بازیکن درباره اینکه در استقلال می ماند یا خیر اظهار داشت: هنوز رسماً پیشنهاد تمدید قرارداد به من نشده است؛ البته 2 - 3 پیشنهاد دارم اما اولویتم استقلال است.
دروازه‌بان استقلال درباره اعتصاب روز گذشته آبی پوشان نیز گفت: به دلیل احترام نگذاشتن، اعتصاب کردیم. اگر به ما می‌گفتند که یکی دو ماه دیگر پول پرداخت می‌شود، شاید مشکلی پیش نمی‌آمد. روز قبل از بازی فقط به احترام فرهاد مجیدی تمرین کردیم و پس از تمرین صحبت شد که به اردو نرویم.
تیم فوتبال استقلال تهران در پایان لیگ هجدهم با 57 امتیاز در جایگاه سوم قرار گرفت و سهمیه جام باشگاه های آسیا را کسب کرد.
ورزشی*9104** 2024

نظر شما