شناسهٔ خبر: 32933966 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

بارش شدید باران در مشهد/ ۱۲ منطقه مشهد دچار آب‌گرفتگی شد

براثر بارش شدید باران که از عصر امروز در مشهد آغاز شده است منجر به آبگرفتگی در 12 منطقه مشهد شده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، بارش شدید باران که از عصر امروز در مشهد آغازشده، منجر به آب‌گرفتگی معابر شد، به‌طوری‌که بیشتر خیابان‌ها، تقاطع‌های غیر هم‌سطح، بولوارها و پیاده‌روهای مشهد را آب فراگرفته است.

۱۲ منطقه مشهد دچار آب‌گرفتگی شد

سرپرست معاونت خدمات شهری شهرداری مشهد در گفت‌وگو با خبرنگار فارس ظهار کرد: با توجه به رگباری بودن باران و حجم زیاد بارش در بازه زمانی کوتاه که عصر امروز در مشهد اتفاق افتاد، در بسیاری موارد حجم کانال‌ها جوابگو نبود و آب به داخل خیابان‌ها جاری شد.

مهدی یعقوبی  بابیان اینکه با تلاش همکاران خدمات شهری بسیاری از این آب‌گرفتگی‌ها رفع شده است، افزود:  بیشترین حجم آب‌گرفتگی‌ها از بلوار مجیدیه، تقاطع فلاحی- شاهد، فلاحی- شریعتی، تقاطع معلم سید رضی، ورودی امامت به وکیل‌آباد، میدان امام علی (ع)، تقاطع کوشش- جمهوری، پل انقلاب، بلوار امیریه، نجف ۸، توس ۵۴، پل مجلسی، خیابان‌های شهرک حجت، میدان استقلال، بلوار شاهنامه، چهارراه میدان بار و میدان آزادی گزارش‌شده که در حال حاضر به‌غیراز بلوار شاهنامه که یک دستگاه پمپ خودمکش و سه دستگاه تانکر مشغول رفع آب‌گرفتگی هستند بقیه مکان‌ها رفع مشکل شده است.

وی خاطرنشان کرد: تمام آب‌گرفتگی‌ها تا این لحظه برطرف شده اما بلوار شاهنامه همچنان دچار مشکل است که نیروهای شهرداری در تلاش برای رفع این مشکل هستند.

سرپرست معاونت خدمات شهری شهرداری مشهد  بابیان اینکه از عصر امروز 80 دستگاه تانکر جمع‌آوری آب، 14 دستگاه پمپ خودمکش، 6 دستگاه لودر و 110 دستگاه پمپ سیار در شهر مشهد آماده‌باش هستند، ادامه داد: 520 کارگر خدمات شهری در سطح شهر مشغول رفع آب‌گرفتگی‌ها هستند و 6 هزار و 600 کیسه‌شن نیز در نقاط مختلف شهر آماده‌سازی شده است.

گفتنی است اداره کل هواشناسی خراسان رضوی در  اطلاعیه شماره 10  این سازمان نسبت وقوع بارش‌های رگباری توأم با رعدوبرق و وزش باد شدید همچنین بارش تگرگ در استان و نیز وقوع آب‌گرفتگی و سیلابی شدن مسیل‌ها که از عصر امروز آغاز و تا اوایل وقت فردا ادامه دارد، هشدار داده بود.

انتهای پیام/۷۰۰۶۸

نظر شما