شناسهٔ خبر: 32925272 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

آبگرفتگی 30 معبر در مشهد

خبرگزاری صداوسیما

بر اثر بارندگی های دیشب ، 30 معبر از معابر شهر مشهد دچار آب گرفتگی شد.ر این شهر رخ داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز خراسان رضوی ، سرپرست معاونت خدمات شهری شهرداری مشهد گفت: بر اثر بارندگی های 30 معبر در مشهد دچار آب افتادگی شددیشب 30 مورد تجمع آب و آب افتادگی در معابر این شهر رخ داد که توسط عوامل کارگری خدمات شهری و ماشین آلات جمع آوری آبهای سطحی برطرف شد.
مهدی یعقوبی افزود: بیشترین تجمع آب مربوط به مناطق یک و 10 شهر بود که سه راه ملاصدرا، میدان تختی، میدان تقی آباد، چهارراه دکترا ، بلوار ملک آباد و چهارراه احمد آباد از معابری هستند که در منطقه یک دچار آب افتادگی شده بودند.
وی اضافه کرد: همچنین چهار راه ورزش، چهارراه مخابرات، چهارراه جهاد، بلوار ادیب جنوبی، میدان امام علی (ع)، میدان حجاب، میدان قائم، حاشیه بلوار شریعتی و بلوار فلاحی هم از معابر منطقه 10 بودند که به علت حجم روان آب بالا، آب افتادگی و تجمع آب در آنها رخ داده بود.
یعقوبی گفت: معابری نیز در مناطق دو، سه، هشت، 9، 11 و 12 گرفتار آب افتادگی شدند و با توجه به شدت بارش ها اکثر کانال ها توان عبور آب را نداشتند و آب از داخل خیابان ها می گذشت.
یعقوبی افزود: با توجه به پیش بینی اداره کل هواشناسی خراسان رضوی مبنی بر آغاز بارش های رگباری از عصر دیروز 43 دستگاه تانکر جمع آوری آبهای سطحی و تانکر خودمکش در 9 نقطه شهر مستقر شده اند.
طبق پیش بینی اداره کل هواشناسی خراسان رضوی بارش های رگباری باران همراه با رعد و برق و در برخی مناطق تگرگ طی روزهای چهارشنبه، پنج شنبه و جمعه هفته کنونی به ویژه در نواحی غربی و شمالی استان خراسان رضوی رخ خواهد داد.

نظر شما