شناسهٔ خبر: 32933342 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

فرماندار گناوه:

شهرستان گناوه در اجرای مصوبه امهال تسهیلات کشاورزی موفق عمل کرد

گناوه - فرماندار گناوه گفت: شهرستان گناوه در اجرای مصوبه امهال تسهیلات کشاورزی از شهرستان های موفق در استان بوشهر است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، سید علی پاک نژاد عصر پنج شنبه در نشست هماهنگی اجرای مصوبه امهال تسهیلات کشاورزی این شهرستان اظهار داشت: شهرستان گناوه از شهرستان‌های موفق استان بوشهر در زمینه اجرای مصوبه امهال وام‌ها و تسهیلات کشاورزی است که جای تقدیر از همه دست اندر کاران به خصوص بانک‌های عامل دارد.

وی افزود: برای اجرای مرحله دوم این کار با توجه به اینکه هنوز دستورالعمل جدید بانک‌ها ابلاغ نشده است جهاد کشاورزی برنامه‌های لازم به خود را در این زمینه انجام و آماده کند.

فرماندار گناوه گفت: بانک‌ها هم بررسی لازم را انجام دهند و از سرپرستی شعب اعتبارات و مبالغ استعلام و لیست کامل را تا یکشنبه در اختیار جهاد کشاورزی قرار دهند.

وی تصریح کرد: جهاد کشاورزی بر اساس لیست تهیه شده بانک‌ها و برنامه زمان بندی عمل و اعلام کند تا اجرای مصوبه امهال وام‌ها در این مرحله نیز مانند مرحله اول نتیجه بخش باشد.

وی گفت: بانک‌های شهرستان گناوه از بهترین بانک‌ها در سطح کشور هستند که ضمن عملکرد و تعامل خوب با مجموعه مدیریتی شهرستان، پیگیر مشکلات مردم و رسیدگی به آنها نیز هستند که جای تقدیر و تشکر دارد.

پاک نژاد خاطر نشان کرد: امید است بتوان در مرحله جدید اجرای مصوبه امهال تسهیلات کشاورزی با عملکرد خوب در خدمات رسانی هر چه مطلوب‌تر و مناسب‌تر به مردم گام برداشت و موفق عمل کرد.

وی گفت: بانک‌ها نیز برای کسانی که به موقع وام‌های خود را پرداخت می‌کنند مورد تشویق قرار دهند تا برای دیگران نیز باعث تشویق شود.

نظر شما