شناسهٔ خبر: 32930626 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

فارس من|شهردار کمتر از مدیران همترازش پاداش گرفته است

رئیس کمیسیون نظارت، بازرسی و امور اداری شورای شهر همدان با تأييد پرداخت 40 ميليون تومان پاداش به شهردار همدان گفت: من فکر می‌کنم شهردار کمتر از مدیران همترازش در استان پاداش دریافت کرده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، پرداخت پاداش‌های کلان در شهرداری همدان یکی از سوژه‌هایی است که مردم در سامانه فارس من با عنوان «پاداش 40 میلیون تومانی در شهرداری همدان!» ثبت کردند.

این سوژه خبر از پرداخت پاداش 40 میلیون تومانی به منظور قدردانی از تلاش‌های صورت گرفته در حوزه شهری داده است.

سیدمسعود عسگریان در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس با بیان اینکه حقوق و مزایای شهردار با اضافه‌کاری که استانداری لحاظ می‌کنند طبق قانون ماهانه 10 تا 12 میلیون تومان است اظهار کرد: حدود 40 میلیون تومان پاداش با توجه به فعالیت شبانه‌روزی و تحقق بودجه سال 97 برای شهردار در نظر گرفته شده است.

وی با اشاره به اینکه شهردار با این همه دغدغه یک سال به صورت مستمر به دنبال مسائل شهری بود تصریح کرد: من فکر می‌کنم شهردار کمتر از مدیران همترازش در استان پاداش دریافت کرده است.

  رئیس کمیسیون نظارت، بازرسی و امور اداری شورای شهر همدان با بیان اینکه شهردار در طول سال به غیر از حقوق و اضافه‌کار دیگر مزایای دریافت نکرده است ادامه داد: حجم کار شهردار با توجه به مسئولیتی که متوجه ایشان است از مدیران ادارات و شرکت‌های خدمات‌رسان بیشتر است.

وی با اشاره به اینکه شهردار همدان باید سالی حدود 400 میلیارد تومان را مدیریت کند و سالانه به دنبال کسب درآمد و هزینه‌های عمرانی باشد ادامه داد: ایشان کل سال را به صورت 24 ساعته حتی جمعه‌ها پای کار بود به طوری که سال گذشته سه روز مرخصی داشت.

وی با بیان اینکه مصوبه شورا زمانی قابلیت اجرا دارد که در کمیته انطباق فرمانداری مورد تایید قرار گیرد تصریح کرد: این مصوبه در کمیته انطباق هم تأیید شده است.

 رئیس کمیسیون نظارت، بازرسی و امور اداری شورای شهر با اشاره به اینکه شهردار همدان از صد درصد بودجه  98 درصد را محقق کرده است افزود: انتقاد هم به کار ایشان وارد است اما بدان معنا نیست که کل کار شهردار را زیر سوال ببریم.

انتهای پیام/89033/

نظر شما