شناسهٔ خبر: 32927492 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

فارس من| پرداخت 40 ميليون تومان به شهردار را تأييد می‌كنم/ مجموع پاداش‌ها یکجا پرداخت شد

رئیس شورای اسلامی شهر همدان با بيان اينكه پرداخت 40 ميليون تومان به شهردار را تأييد می‌كنم گفت: مجموع پاداش‌ها یکجا پرداخت شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، پرداخت پاداش‌های کلان در شهرداری همدان یکی از سوژه‌هایی است که مردم در سامانه فارس من با عنوان «پاداش 40 میلیون تومانی در شهرداری همدان!» ثبت کردند.

این سوژه خبر از پرداخت پاداش 40 میلیون تومانی به منظور قدردانی از تلاش‌های صورت گرفته در حوزه شهری داده است.

کامران گردان در این زمینه با بیان اینکه در طول سال پاداش‌هایی برای مدیران شهرداری در نظر گرفته می‌شود اظهار کرد: این مبلغ حدود ماهانه 2 میلیون و 500 هزار تومان است که شهردار همدان این مبلغ را نگرفته بود.

وی با بیان اینکه بن‌های خرید کالا که به مناسبت‌های مختلف به کارمندان داده می‌شود را نیز شهردار دریافت نکرده است افزود: پایان سال به دلیل تلاش‌های شهردار در امور شهر و نگرفتن پاداش‌های قانونی مبلغی به عنوان پاداش برای شهرداری در نظر گرفته شده است.

رئیس شورای اسلامی شهر همدان با اشاره به اینکه در مجموع باید حدود 60 میلیون تومان برای شهردار در نظر گرفته می‌شد تصریح کرد: اما اعضای شورا تصمیم گرفتند مبلغ 40 میلیون تومان به عنوان پاداش برای شهردار در نظر گرفته شود که بابت حقوق نگرفته به ایشان تعلق گرفت.

وی با اشاره به اینکه این مبلغ از محل 300 میلیون تومانی بوده که برای پاداش مجموعه شهرداری در نظر گرفته شده بود ادامه داد: شهردار خودش درخواستی نداده است اما چون تمام زندگی خود را پای کار گذاشته است این مبلغ به ایشان تعلق گرفت.

گردان  در پایان با بیان اینکه قانون برای تشویق مدیران پاداش‌هایی در نظر گرفته است خاطرنشان کرد: تحقق بودجه و بودجه‌بندی درست نیز یکی از فاکتورهای در نظر گرفتن پاداش برای شهردار است.

انتهای پیام/89033/و

نظر شما