شناسهٔ خبر: 32918354 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

استاندار : مازندران بدون صنعت هم به توسعه پایدار می رسد

ساری - ایرنا - استاندار مازندران لازمه توسعه استان را توجه به ظرفیت های موجود آن دانست و تاکید کرد : مازندران با ظرفیت های خوب کشاورزی، شیلات، معدن و پایانه صادرات بدون صنعت هم می تواند به توسعه پایدار دست یابد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار ایرنا ، احمد حسین زادگان چهارشنبه شب در جلسه شورای اداری بابل که در مدرسه خاتم الانبیاء (ص) این شهرستان برگزار شد ، گفت : این که ما بنشینیم و فریاد بزنیم که چرا صنعت وارد مازندران نشده است تا بتوانیم این استان را به توسعه پایدار برسانیم ، پذیرفتنی نیست.
وی افزود : اگر بتوانیم از ظرفیت های موجود در استان بهره بگیریم ، بدون صنعت هم می توانیم به توسعه پایدار دست یابیم و این امر با تلاش و همگرایی شدنی است.
نماینده عالی دولت در مازندران اظهار داشت : تحریم های ظالمانه دشمن بهانه ای شده است تا به سمت اقتصاد بدون نفت پیش برویم و مازندران در اقتصاد بدون نفت می تواند به موفقت های خوبی دست یابد.
وی افزود : امروز نقش مردم در استفاده درست از ظرفیت های مازندران بسیار برجسته است و همه مدیران موظف هستند تا زیرساخت های لازم را برای تحقق رونق اقتصاد بدون نفت فراهم کنند.
حسین زادگان گفت : امروز همدلی و یکپارچگی تمامی دلسوزان نظام اعم از نمایندگان مجلس ، ائمه جمعه و مدیران دستگاههای اجرایی می تواند زمینه خلق کارهای بزرگ را فراهم کند و به هیچ عنوان نباید اجازه دهیم که بخشی نگری و سطحی نگری انرژی ما را هدر دهد و مازندران را از چرخه توسعه عقب براند.
وی با تاکید بر کنار گذاشتن اختلافات سیاسی و سلیقه ای ، تاکید کرد : امروز زمان آن رسیده است که اختلاف ها را کنار بگذاریم و اصلاح طلب و اصولگرا برای برون رفت از مشکلات پیش رو همدل و همصدا پیگیر امور باشند.
استاندار مازندران مشارکت واقعی مردم در اقتصاد برای توسعه استان را مهم توصیف کرد گفت : نباید از ظرفیت های بخش خصوصی غافل شویم چرا که دولت به تنهایی نمی تواند تمام مشکلات را برطرف کند و اشتغال پایدار را ایجاد کند.
حسین زادگان افزود : امروز باید این فرهنگ در بین مردم نهادینه شود که دولت نمی تواند برای همه جویندگان کار شغل دولتی فراهم کند بلکه با ظرفیت های موجود مازندران باید مردم هم به سمت کارآفرینی حرکت کنند.
استاندار مازندران عصر امروز مهمان بابلی ها بود و پیش از حضور در جلسه شورای اداری ، بر سر مزار شهدای گمنام در دانشگاه نوشیروانی این شهرستان حضور یافت و با قرائت فاتحه یاد و خاطره شهدا را گرامی داشت.
حسین زادگان قرار است در مراسم تقدیر از دست اندرکاران برگزاری نهمین جشنواره بین المللی فیلم وارش در بابل هم که اکنون در حال برگزاری است ، شرکت کند.
7343/1654

نظر شما