شناسهٔ خبر: 32880531 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

بازديد ­دبیر کل سازمان ملل از مسجد کرایست چرچ نیوزیلند

دبیر کل سازمان ملل از مسجدی در نیوزیلند که در جریان حمله تروریستی در آن پنجاه و یک نفر کشته شدند بازدید کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش سرويس بين الملل خبرگزاری صداوسیما به نقل از خبرگزاری آسوشیتدپرس، آنتونیو گوترش دبیر کل سازمان ملل در ادامه سفر به نیوزیلند روز سه شنبه از مسجد شهر کرایست چرچ این کشور بازدید کرد که ماه مارس گذشته در جریان حمله تروریستی، پنجاه و یک نفر در این حمله کشته شدند. گوترش حدود سی دقیقه از زمان خود را در داخل مسجد النور شهر کرایست چرچ گذراند و با رهبران جامعه مسلمانان نیوزیلند و خانواده های قربانیان این حمله تروریستی گفتگو کرد. 

دبیر کل سازمان ملل بعد از بازدید از این مسجد با اشاره به ماه رمضان گفت: رمضان فصل تامل، یادآوری و شروع مجدد است به همین علت من به این جا آمده ام تا تسلیت صمیمانه، احترام عمیق و همبستگی خود را به شما، جامعه نیوزیلند و خانواده های قربانیان این حمله اعلام کنم. می دانم که زبان در بیان درد و رنج شما ناتوان است. اما دوست داشتم شخصا به این جا بیایم و عشق، حمایت و تحسین کامل خودم را به شما اعلام کنم. من می خواهم به علت آن چه که شما انجام می دهید و به ما کمک می کنید تا همدیگر را بهتر بشناسیم قدردانی کنم. من این جا هستم تا از صمیم قلب به شما اعلام کنم که تنها نیستید جهان با شما است. سازمان ملل با شما است.
<div id="video-display-embed-code_3502875"><script type="text/JavaScript" src="https://http://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/2425956/3502875?width=400&height=300"></script></div>

نظر شما