شناسهٔ خبر: 32838078 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

تقدیم 200 شهید دهه هفتادی ناجا در راه امنیت/ با قدرت و قوت با اشرار برخورد می‌شود

فرمانده انتظامی استان اصفهان گفت: بیش از 200 شهید دهه هفتادی، نیروی انتظامی در سطح کشور برای امنیت و ارامش مردم و مقابله با اشرار و قاچاقچیان تقدیم کرده است.

صاحب‌خبر -

مهدی معصوم‌بیگی امروز در حاشیه مراسم تشییع شهید ستوان دوم مهدی جمشیدی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرضا اظهار داشت: در درگیری‌های وز گذشته با قاچاقچیان مواد مخدر هر دو شرور به هلاکت رسیدند و حدود 204 کیلو انواع مواد مخدر کشف شد.

فرمانده انتظامی استان اصفهان با بیان این‌که این شهادت دو پیام دارد، افزود: نخستین پیام این شهادت  این است که نیروی انتظامی آماده جان‌فشانی است و جان خود را برای امنیت مردم و خدشه وارد نشدن به این مرز و بوم تقدیم می‌کند.

وی با بیان این‌که نیروی انتظامی بر سر پیمان خود هست و جان بر کف و شبانه‌روز از امنیت این کشور دفاع می‌کند، گفت: پیام دوم آن است که این کشور جولانگاه اوباش و اشرار و قاچاقچیان نیست و اشرار بدانند با قدرت و قوت با آن‌ها برخورد خواهد شد و این پیام روشنی برای همه اشرار و سوداگران مرگ و کسانی که مزاحم امنیت مردم هستند، است.

معصوم‌بیگی با بیان این‌که بیش از 200 شهید دهه هفتادی، نیروی انتظامی در سطح کشور برای امنیت و آرامش مردم و مقابله با اشرار و قاچاقچیان تقدیم کرده است، بیان کرد: تمام دستگاه‌های امنیت‌ساز از سپاه و ارتش و دستگاه قضایی و دیگر دستگاه‌های امنیتی همه حافظ امنیت کشور بوده‌اند.

وی با تقدیر از حضور پر شور و گسترده مردم در تشییع شهید جمشیدی تصریح کرد: نیروی انتظامی با چشمان باز و با هوشیاری حداکثری در میدان‌های خطر برای امنیت مردم حضور دارد.

انتهای پیام/63101/ص30/

نظر شما