شناسهٔ خبر: 32553085 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: آریا | لینک خبر

اعلام جزئياتي از فصل جديد «خندوانه»

صاحب‌خبر -
خبرگزاري آريا - رامبد جوان و جناب خان و ديگر عوامل «خندوانه» براي اداي دين به مردم عزيز ايران به مناطق سيل زده سفر کردند.
به گزارش خبرگزاري آريا از پايگاه اطلاع رساني سيما، سيد علي احمدي تهيه کننده برنامه «خندوانه» شبکه نسيم حضور عوامل «خندوانه» در مناطق سيل زده را اداي دين اين برنامه به مردم شريف ايران دانست و افزود: از روز گذشته با سفر به استان خوزستان در بين مردم سيل زده حاضر شديم و قرار است در اين سفر آيتم هاي ويژه‌اي را با حضور مردم حادثه ديده ضبط کنيم تا از آن در 15 برنامه «قاچ» استفاده شود.
رامبد جوان و جناب خان و عوامل برنامه در اين سفر تلاش کردند تا با کاهش آلام مردم گرفتار سيل براي دقايقي لبخند را روي لبانشان بنشانند و دلشان را شاد کنند.
وي ادامه داد: اين 15 قسمت بخشي از تعهد 70 قسمت برنامه «قاچ» بود که قرار است مطابق با کنداکتور شبکه در نيمه ارديبهشت ماه امسال و در ماه مبارک رمضان پخش شود.
احمدي گفت: اين 70 برنامه «قاچ» با مشارکت سازمان جمعيت هلال احمر با هدف آگاهي بخشي درباره مخاطرات طبيعي مانند زلزله و سيل توليد شده است.
تهيه کننده «خندوانه» با توجه به شعار سال، تشويق به توليد و مصرف توليدات داخلي را از اولويت‌هاي ساخت سري جديد اين برنامه برشمرد و گفت: در توليد برنامه‌هاي آينده «خندوانه» اهتمام ويژه‌اي به اين هدف مي‌شود و از حضور کار آفرينان موفق کشور نيز بيشتر استفاده خواهيم کرد.
وي ادامه داد: به اميد خدا بعد از ماه صفر فصل جديد «خندوانه» را روي آنتن شبکه نسيم خواهيم داشت. در اينجا جا دارد از همراهي مخاطبان عزيزمان تشکر کنم و اميدوارم با حمايت‌هاي رسانه ملي شاهد رشد اين برنامه در سال 98 باشيم.

نظر شما