شناسهٔ خبر: 66792003 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: رویدادایران | لینک خبر

حمله روزنامه جوان به منتقدان عملکرد شهید رئیسی حمله روزنامه جوان به منتقدان عملکرد شهید رئیسی

روزنامه جوان در سرمقاله امروز خود به منتقدان سید ابراهیم رئیسی حمله کرده است! به گزارش جوان، راستی مگر پاستورنشین‌ها هم شهید می‌شوند؟ رئیس‌جمهور‌ها مگر از این کار‌ها هم بلدند؟ شوخی می‌کنید آقای رئیس‌جمهور؟ مگر بازی از این قرار نبود که هرازگاهی شما بیایید و کلمه‌های‌تان را پس‌و‌پیش بگویید و تپق

صاحب‌خبر -

روزنامه جوان در سرمقاله امروز خود به منتقدان سید ابراهیم رئیسی حمله کرده است!

به گزارش جوان، راستی مگر پاستورنشین‌ها هم شهید می‌شوند؟ رئیس‌جمهور‌ها مگر از این کار‌ها هم بلدند؟ شوخی می‌کنید آقای رئیس‌جمهور؟ مگر بازی از این قرار نبود که هرازگاهی شما بیایید و کلمه‌های‌تان را پس‌و‌پیش بگویید و تپق بزنید و ما ریزخنده‌ای کنیم و رسانه‌ها بازیچه‌اش کنند؟ مگر قرار نبود که «شش کلاس سواد» کذایی شما را دستمایه شوخی و تمسخر کنند و شما صبورانه و متواضع و باظرفیت، یاد مجلس دفاع رساله دکتری بیفتید و هیچ نگویید و تحمل کنید. مگر قرار نبود شما را در طمع پوشیدن ردای مقامی بالاتر جلوه دهند و شما باز سر به زیر بگویید «من سرباز مقام‌معظم رهبری‌ام.»

این روزنامه افزوده است: مگر نه اینکه قرار بود هروقت اسمی از امام‌رضا آوردید و خودتان را خادم خواندید، زود عده‌ای پیدا شوند برای توی ذوق‌تان زدن به کنایه، که «بگذار یک امام‌رضا برای مردم بماند» و «لطفاً امام‌رضا را جناحی نکنید»؟ خب پس چه شد؟ این‌ها چه می‌گویند؟ چرا یکهو زیر میز زدید و شهید شدید ناگهان؟ در روز ولادت امام‌رضا آن هم. بازی را چرا خراب می‌کنید آقای رئیس‌جمهور؟ قرار است شما سیبل دائمی تخریب‌ها باشید. قرار است ترور شخصیت شوید. قرار است تلاش کنند که اسم شما را در بین مردم کم‌رنگ کنند، کوچک کنند، حذف کنند. چرا یکهو به خط سرخ نستعلیق، پشت اسم‌تان واژه «شهید» نوشتند؟ چرا ناگهان  ماندگار شدید؟ 

منبع: etemadonline-660923

نظر شما