شناسهٔ خبر: 32520284 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: روزنامه شهروند | لینک خبر

تابلوی راهنمایی تیبا را دو نیم کرد

تصادف هولناک بزرگراه لشگری

صاحب‌خبر -

شهروند| تصادف مرگبار در بزرگراه همدانی 4 پسر را به کام مرگ کشاند. ساعت ٢٢ و ۴٩ دقیقه شامگاه پنجشنبه، یک مورد حادثه تصادف در مسیر شرق به غرب بزرگراه شهیدهمدانی، خروجی بزرگراه لشگری به سامانه ١٢۵ آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران اعلام شد که در پی آن، دو ایستگاه به همراه امکانات کامل به محل حادثه اعزام شدند.
آتش‌نشانان در مدت زمان کمتر از 4دقیقه در محل حاضر شدند. در محل مشاهده شد که یک خودروی سواری تیبا که 4نفر سرنشین مرد حدودا ٣٠ساله داشت، هنگام حرکت به دلایل نامشخصی از مسیر اصلی منحرف شده و پس از برخورد شدید با پایه تابلوهای راهنمایی متلاشی شده بود. این خودرو پس از تصادف به دونیم تقسیم و طی این حادثه یک‌نفر از سرنشینان به بیرون پرتاب شده بود و سه سرنشین دیگر نیز در وضع بسیار خطرناکی داخل خودرو محبوس بودند.
آتش‌نشانان بلافاصله ایمن‌سازی‌های لازم را انجام دادند و همزمان با هدف رهاسازی سرنشینان قطعات خودرو را برش دادند که درنهایت این افراد از خودرو خارج شدند.
این 4نفر به عوامل اورژانس تحویل داده شدند که پس از انجام معاینات لازم مشخص شد که دونفر از این افراد در لحظات اولیه حادثه جان خود را از دست داده‌اند. دونفر دیگر نیز که وضع بسیار وخیمی داشتند. برای ادامه روند درمان به مراکزدرمانی منتقل شدند اما متاسفانه تلاش پزشکان برای نجات جان آن دو به نتیجه نرسید.
با توجه به این‌که اطلاعات دقیقی از تعداد سرنشینان این خودرو در دسترس نیست، آتش‌نشانان درحال جست‌وجوی محل حادثه برای یافتن دیگر حادثه‌دیدگان احتمالی هستند. در پی وقوع این تصادف ترافیک سنگینی در محور محل تصادف ایجاد شده بود که با حضور عوامل پلیس راهور ترافیک به حالت عادی بازگشت و محل  برای بررسی علت حادثه به کارشناسان تحویل داده خواهد شد.

نظر شما