شناسهٔ خبر: 32502406 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

امام جمعه اهل سنت کنگان: اقدامات دولت سعودی را محکوم می‌کنیم

امام جمعه اهل سنت کنگان با اشاره به اقدامات دولت عربستان گفت: قتل انسان‌های مومن و مسلمان عملی قبیح و دور از اخلاق اسلامی و انسانی است و قتل افراد بی‌گناه به هر بهانه‌ای را محکوم می‌کنیم و مورد غضب الهی است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان کنگان، شیخ محمد جمالی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه اهل سنت کنگان با اشاره به تلاش‌های سربازان گمنام امام زمان (عج) برای تامین امنیت در کشور اظهار داشت: امنیت حاکم بر بخش‌های مختلف کشور و کوتاه شدن دست تجاوز و ناامنی از سرزمین پهناور ایران در سایه رهنمود‌های مقام معظم رهبری و تلاش‌ها و از خودگذشتگی‌های سربازان گمنام و بی‌ادعا است.

امام جمعه اهل سنت کنگان با اشاره به نقشه‌ها، رفتارها، فشارها و سیاست‌های مغرضانه آمریکا و سایر دشمنان در ایجاد ناامنی سیاسی، اقتصادی و فرهنگی و به هرج‌ومرج کشیدن کشور ، هوشیاری این مردان خدا جوی و حضور آگاهانه آنان را موجب به بن بست کشیده شدن تمام نقشه‌های دشمنان دانست.

وی به اقدامات دولت  عربستان در حق مردم ستم‌دیده خود و سایر ملت‌های منطقه اشاره کرد و گفت: قتل انسان‌های مومن و مسلمان  عملی قبیح و  دور از اخلاق اسلامی و انسانی است و قتل افراد بی‌گناه به هر بهانه‌ای را محکوم می‌کنیم و مورد غضب الهی است.

 شیخ جمالی ضمن سفارش دولت تدبیر و امید به اهتمام و توجه جدی برای حل مشکلات مردم، با اشاره به فشارهای اقتصادی، سیاسی و فرهنگی آمریکا  به کشور عزیزمان ایران اسلامی ، مقاومت و صبوری و تلاش در جهت استقلال کشور و توجه به فرامین رهبری در تحقق شعار رونق تولید را بهترین حربه در مقابل این شیطنت‌ها دانست و از خداوند منان پیروزی ملت عزیزمان و غلبه بر توطئه‌های دشمنان و ذلت استکبار جهانی را خواستار شد.

 

انتهای پیام/

نظر شما