شناسهٔ خبر: 32471627 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: دفاع پرس | لینک خبر

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه:

ماموران پلیس جان برکفان واقعی جامعه هستند

سردار «منوچهر امان‌اللهی» گفت: ماموران پلیس جان برکفان واقعی جامعه هستند که برای امنیت شهروندان شبانه روز تلاش می‌کنند.

صاحب‌خبر -

راه شهدا و عمل به وصایای آن ها  جزء وظایف همه آحاد جامعه خصوصا مسولان باید باشدبه گزارش دفاع‌پرس از کرمانشاه، سرتیپ دوم پاسدار «منوچهر امان‌اللهی» فرمانده انتظامی استان کرمانشاه امروز (چهارشنبه) در مراسم گرامیداشت شهدای انتظامی شهر کرمانشاه و پاسگاه پلیس راه روانسر که در حسینیه محمدرسول الله (ص) ستاد انتظامی استان برگزار شد، اظهار داشت: ماموران پلیس جان برکفان واقعی جامعه هستند که برای امنیت شهروندان شبانه روز تلاش می کنند.

وی ادامه داد: ماموران پلیس در بسیاری از حوادث و اتفاقاتی که رخ می‌دهد قبل از اینکه به فکر حفظ جان خود باشند در فکر تامین امنیت شهروندان و مقابله با افراد و گروه هایی هستند که قصد ایجاد ناامنی را دارند.

امان‌اللهی افزود: مجاهدت‌های ماموران پلیس در صحنه های مختلف و رشادت‌های آنان در مقابل قاچاقچیان کالا و مواد مخدر، اراذل و اوباش، سارقان و دیگر برهم زنندگان نظم و امنیت عمومی باعث شده که امروز جمهوری اسلامی یکی از امن‌ترین جوامع دنیا را در اختیار داشته باشد.

فرمانده انتظامی کرمانشاه گفت: در این میان همکاران ما در بخش های مختلف پلیس استان نیز شبانه روز تلاش می‌کنند و بسیاری از خطرات و سختی‌ها را به جان می خرند تا خدشه‌ای بر امنیت موجود وارد نشود.

وی گفت: در سایه این تلاش های مخلصانه، امروز کرمانشاه با وجود بیش از 370 کیلومتر مرز مشترک با عراق به یکی از امن‌ترین نقاط کشور تبدیل شده و مسافران و مهمانانی که به این دیار وارد می شوند از امنیت ایجاد شده کاملا راضی هستند.

امان‌اللهی با گرامیداشت یاد و خاطره همه شهدا، بخصوص شهدای نیروی انتظامی گفت: آن‌ها مقربان درگاه الهی بودند که توفیق شهادت نصیبشان شد و عاقبت بخیر گشتند.

این مسئول افزود: شهدای والامقام با خداوند متعال معامله کردند و هر کسی هم که با پروردگار معامله کند جز خیر و نیکی و عاقبت بخیری در دنیا و آخرت نصیبش نمی شود.

وی با اشاره به تلاش های مذبوحانه دشمنان رای ضربه زدن به انقلاب اشاره کرد و گفت: آن‌ها به خیال خام خود می‌توانند با به شهادت رساندن بهترین جوانان ما پایه‌های انقلاب را سست و ترس و وحشت در دل نیروهای مسلح ایجاد کنند، اما غافل از این هستند که چنین اقداماتی تنها بر عزم و اراده پولادین پاسداران انقلاب و وطن اضافه می کند.

امان‌اللهی در پایان با تاکید بر اینکه سربازان ولایت در نیروی انتظامی جمهوری اسلامی همواره آماده جانفشانی در راه اسلام و انقلاب هستند، ادامه راه شهدا و عمل به وصایای آن‌ها را جزء وظایف همه آحاد جامعه خصوصا مسئولان عنوان کرد.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان، جانشین فرمانده قرارگاه منطقه‌ای نجف اشرف، جانشین فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم (ص)، جانشین فرمانده انتظامی استان، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان کرمانشاه، کارکنان اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان و جمع دیگری از مسئولان نیروهای مسلح نیز در این مراسم حضور داشتند.

در پایان این مراسم از خانواد‌ه‌های معظم شهدا تجلیل شد.

انتهای پیام/

نظر شما