شناسهٔ خبر: 32467741 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

با جان فشانی های سربازان ولایت کرمانشاه یکی از امن‌ترین نقاط کشور است

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه گفت: نوع فعالیت و ماموریت بسیاری از کارکنان پلیس به گونه ایست که در‌های شهادت همواره بروی آن‌ها باز بوده و همکاران ما نیز با شجاعت از آن استقبال کرده اند.

صاحب‌خبر -

به گزارش  خبرنگار   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،  سردار "منوچهر امان اللهی" در مراسم گرامیداشت شهدای انتظامی شهر کرمانشاه و پاسگاه پلیس راه روانسر که در حسنیه محمدرسول الله (ص) ستادانتظامی استان برگزار شد، اظهار داشت: ماموران پلیس جان برکفان واقعی جامعه هستند که برای امنیت شهروندان شبانه روز تلاش می‌کنند.

وی ادامه داد: ماموران پلیس در بسیاری از حوادث و اتفاقاتی که رخ می‌دهد قبل از اینکه به فکر حفظ جان خود باشند در فکر تامین امنیت شهروندان و مقابله با افراد و گروه‌هایی هستند که قصد ایجاد ناامنی را دارند.

سردار امان اللهی افزود: مجاهدت‌های ماموران پلیس در صحنه‌های مختلف و رشادت‌های آنان در مقابل قاچاقچیان کالا و مواد مخدر، اراذل و اوباش، سارقان و دیگر برهم زنندگان نظم و امنیت عمومی باعث شده که امروز جمهوری اسلامی یکی از امن‌ترین جوامع دنیا را در اختیار داشته باشد.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه گفت: در این میان همکاران ما در بخش‌های مختلف پلیس کرمانشاه نیز شبانه روز تلاش می‌کنند و بسیاری از خطرات و سختی‌ها را به جان می‌خرند تا خدشه‌ای بر امنیت موجود استان وارد نشود.

وی گفت: در سایه این تلاش‌های مخلصانه، امروز کرمانشاه با وجود بیش از ۳۷۰ کیلومتر مرز مشترک با عراق به یکی از امن‌ترین نقاط کشور تبدیل شده است و مسافران و مهمانانی که به این دیار وارد می‌شوند از امنیت ایجاد شده کاملا راضی هستند.

سردار امان اللهی همچنین با گرامیداشت یاد و خاطره همه شهدا، خصوصا شهدای نیروی انتظامی گفت: آن‌ها مقربان درگاه الهی بودند که توفیق شهادت نصیبشان شد و عاقبت بخیر گشتند.

رئیس پلیس استان کرمانشاه افزود: شهدای والامقام با خداوند متعال معامله کردند و هر کسی هم که با پروردگار معامله کند جز خیر و نیکی و عاقبت بخیری در دنیا و اخرت نصیبش نمی‌شود.

وی همچنین با اشاره به تلاش‌های مذبوحانه دشمنان رای ضربه زدن به انقلاب اشاره کرد و گفت: ان‌ها به خیال خام خود می‌توانند با به شهادت رساندن بهترین جوانان ما پایه‌های انقلاب را سست و ترس و وحشت در دل نیرو‌های مسلح ایجاد کنند، اما غافل از این هستند که چنین اقداماتی تنها بر عزم و اراده پولادین پاسداران انقلاب و وطن اضافه می‌کند.

سردار امان اللهی در پایان با تاکید بر اینکه سربازان ولایت در نیروی انتظامی جمهوری اسلامی همواره اماده جانفشانی در راه اسلام و انقلاب هستند، ادامه راه شهدا و عمل به وصایای آن‌ها را جزو وظایف همه آحاد جامعه خصوصا مسئولان عنوان کرد.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان، جانشین فرمانده قرارگاه منطقه‌ای نجف اشرف، جانشین فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم (ص)، جانشین فرمانده انتظامی استان، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان کرمانشاه و جمع دیگری از مسئولان نیرو‌های مسلح نیز در این مراسم حضور داشتند.


انتهای پیام/ز

 

سربازان ولایت همواره اماده جانفشانی در راه اسلام و انقلاب هستند

برچسب‌ها:

نظر شما