شناسهٔ خبر: 32440566 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: آریا | لینک خبر

بزرگراه شمالي کرج با مخاطرات زيست محيطي همراه است

صاحب‌خبر -
خبرگزاري آريا - کرج - ايرنا - عضو هيات علمي موسسه تحقيقات جنگل ها و مراتع کشور گفت: بزرگراه در دست احداث شمال کلانشهر کرج به دليل رعايت نکردن برخي اصول با مخاطرات زيست محيطي همراه است.

دکتر علي عباسي روز سه شنبه در سومين همايش آموزشي محيط زيست و مديريت سبز که با محوريت مخاطرات طبيعي و اولويت سيل در باشگاه فرهنگي ورزشي ميلاد کرج برگزار شد، اظهارداشت: اين رينگ ارتباطي تمام مسيل ها را جمع مي کند و روي يک مسيل قرار مي دهد که خطرناک است.
وي بيان داشت : به خاطر اينکه هزينه کمتري کنيم، چندين مسيل و جريان آب را يکي کرديم و همه را روي هم ريختيم که باعث مي شود تالاب خشک شود و کانون هاي ريزگرد در البرز گسترش پيدا کنند.
عباسي گفت: اکنون در جنوب غربي استان البرز توسط سازمان جهاد کشاورزي استان هاي قزوين و البرز در حاشيه کوير اشتهارد زهکش احداث شده که تاثير گذار نيست هرچند که امسال سيلاب تالاب هاي منطقه را سيراب کرد.
اين عضو هيات علمي موسسه تحقيقات جنگل ها بيان داشت: ما نبايد به اين مرحله برسيم که در تعامل بين انسان و ماشين به ماشين اهميت بيشتري بدهيم و امروز در شهرها ماشين اهميت بيشتري نسبت به انسان پيدا کرده درصورتي که انسان اهميت دارد.
7410/ 6155
انتهاي پيام /*

نظر شما