شناسهٔ خبر: 32391907 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

315 هزارنخ سیگار قاچاق در اسلام آبادغرب کشف شد

کرمانشاه- ایرنا- جانشین فرمانده انتظامی استان کرمانشاه، از کشف 315 هزار نخ سیگار قاچاق در شهرستان اسلام آبادغرب به ارزش 2 میلیارد و 200 میلیون ریال خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، پایگاه خبری پلیس روز شنبه به نقل از سردار «علیرضا مرزبانی» اظهار داشت: به دنبال اشراف اطلاعاتی ماموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی اسلام آبادغرب مبنی بر دپوی سیگار قاچاق در یکی از انبارهای سطح شهر، موضوع به صورت ویژه در دستور کار قرار گرفت.
وی افزود: ماموران پلیس با انجام کارهای اطلاعاتی توانستند محل دپوی سیگارهای قاچاق را شناسایی و پس از هماهنگی با مقام قضائی نسبت به بازرسی از آن اقدام کردند.
سردار مرزبانی تصریح کرد: در بازرسی از این انبار 315 هزار نخ سیگار قاچاق که طبق نظر کارشناسان ارزش آن به 2 میلیارد و 500 میلیون ریال می رسید، کشف شد.
جانشین فرمانده انتظامی استان در پایان از دستگیری یک نفر در این رابطه و معرفی وی به دستگاه قضائی برای سیر مراحل قانونی و صدور حکم لازم خبر داد.

**یک میلیارد ریال کالای قاچاق در روانسر کشف شد
فرمانده انتظامی شهرستان روانسر نیز از کشف چندین راس احشام و لوازم آشپزخانه قاچاق به ارزش یک میلیارد ریال و با تلاش ماموران پلیس خبر داد.
سرهنگ «ایمان مرادی» اظهار داشت: ماموران پلیس روانسر حین کنترل خودروهای عبوری به 2 دستگاه کامیون مشکوک شده و برای بازرسی آن ها را متوقف کردند.
وی ادامه داد: در بازرسی از کامیون اول 36 راس دام و در کامیون دوم نیز 68 سرویس لوازم آشپزخانه قاچاق که طبق نظر کارشناسان ارزش آن ها به یک میلیارد ریال می رسد، کشف شد.
فرمانده انتظامی شهرستان روانسر یادآوری کرد: در این رابطه پنج نفر دستگیر و پس از تشکیل پرونده تحویل مراجع قضائی شدند.
7458/8066

نظر شما