شناسهٔ خبر: 32365484 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: جمهوریت | لینک خبر

کالبدشکافی گوشی تاشو سامسونگ گلکسی فولد (Galaxy Fold) را ببینید

شاید در نگاه اول برای رسانه هایی که Galaxy Fold سامسونگ را برای اولین بار در اختیار گرفتند، برداشتن قطعه لاستیکی شکل روی نمایشگر چالش بزرگی نبود و هیچ ارتباطی هم با کالبدشکافی این دستگاه نداشت.

صاحب‌خبر -

به گزارش جمهوریت ;

شاید در نگاه اول برای رسانه هایی که Galaxy Fold سامسونگ را برای اولین بار در اختیار گرفتند، برداشتن قطعه لاستیکی شکل روی نمایشگر چالش بزرگی نبود و هیچ ارتباطی هم با کالبدشکافی این دستگاه نداشت. اما اولین کالبدشکافی گلکسی فولد به همین ترتیب آغاز شد و شخصی که این کار را انجام داده، مدعی شده از آنجاییکه این نمایشگر انعطاف پذیر بسیار نرم و قابل انعطاف بود، به آسانی جدا شده است. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا کالبدشکافی گوشی تاشو سامسونگ گلکسی فولد (Galaxy Fold) را ببینید.


کالبدشکافی گوشی تاشوی سامسونگ گلکسی فولد


این شخص موفق شده است صفحه نمایش کوچک بیرونی دستگاه را از دیگر قطعات جدا کند. در تصاویر مشخص است که نمایشگر ۷٫۳ اینچی این دستگاه هم به طور کامل از دیگر اجزای گوشی جدا شده است. البته این عملیات بی عیب و نقص نبوده و خراش و چروکیدگی در آن نمایان است.

همه این جداسازی به لطف حذف لایه پلیمری دستگاه حاصل شده است و بنابراین می‌توانید تصور کنید که حذف آن به جای محافظ نمایشگر از روی نمایشگر توسط شخصی مانند MKBHD تا چه اندازه به آن آسیب زده است. او اعلام کرده بود که این لایه را با محافظ روی صفحه اشتباه گرفته است و به پیغامی که سامسونگ مبنی بر عدم حذف آن بر روی دستگاه نوشته بود، توجه نکرده است.

از قطعات دیگر دستگاه دو باتری جدا از هم که در مجموع ظرفیت ۴۳۸۰ میلی آمپرساعت را برای گلکسی فولد به ارمغان آورده‎اند، قابل مشاهده است. هر کدام از این باتری‌ها در یک بال گوشی جای گرفته‌اند. لولای یکپارچه و کابل‌های درون دستگاه دو طرف این دستگاه را به یکدیگر متصل کرده‌اند و ساختار زیبایی از یک شاهکار مهندسی را می‌توان در طراحی داخلی این گوشی مشاهده کرد.

باوجود آنکه اولین برداشت‌ها از گلکسی فولد سامسونگ مثبت نبود و مشکلاتی که دامن گیر نمایشگر این گوشی شد، تا حدودی نظرات را درخصوص این محصول لوکس تغییر داد، اما سامسونگ با اطمینان به خود قرار است که فروش این دستگاه را به زودی آغاز کند. باید دید که آیا نسخه نهایی این دستگاه مانند “نمونه اولیه”‌ای که در اختیار بررسی کنندگان قرار گرفته، دارای مقاومت پایینی است، یا با عملکرد خوب خود کاربران را سورپرایز خواهد کرد.

پیش‌بینی شما چیست؟ احتمال وقوع کدام سناریو را بالاتر می‌بینید؟

لینک کوتاه:

نظر شما