شناسهٔ خبر: 32357898 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: جمهوریت | لینک خبر

صفحه نمایش تاشو گوشی تاشو سامسونگ گلکسی فولد به سادگی می شکند

در حالی که سامسونگ تلاش داشت تا با انتشار ویدیوهای تست مقاومت گلکسی فولد (Galaxy Fold) به کاربران اطمینان خاطر بدهد که این دستگاه تاشو نگرانی از بابت شکست ندارد اما باید به شما بگوییم صفحه نمایش تاشو گوشی تاشو سامسونگ گلکسی فولد به سادگی می شکند، ساده تر از چیزی که فکرش را بکنید.

صاحب‌خبر -

به گزارش جمهوریت ;

در حالی که سامسونگ تلاش داشت تا با انتشار ویدیوهای تست مقاومت گلکسی فولد (Galaxy Fold) به کاربران اطمینان خاطر بدهد که این دستگاه تاشو نگرانی از بابت شکست ندارد اما باید به شما بگوییم صفحه نمایش تاشو گوشی تاشو سامسونگ گلکسی فولد به سادگی می شکند، ساده تر از چیزی که فکرش را بکنید. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آن صحبت کنیم.

ایراد در نمایشگر تاشو گلکسی فولد

ایراد در نمایشگر تاشو گلکسی فولد

همان‌طور که می‌دانید گوشی تاشو گلکسی فولد سامسونگ فعلاً برای عموم کاربران و خریداران عرضه نشده است، اما سامسونگ نمونه‌هایی از این گوشی تاشو را برای برخی از رسانه‌های معروف به منظور انجام نقد و بررسی ارسال کرده است. اما متاسفانه این محصول به شدت حساس به نظر می‌رسد و صفحه نمایش برخی از نمونه‌های ارسال شده برای رسانه‌ها در روز اول استفاده شکسته است.

بر اساس گزارش‌های منتشر شده نمونه‌های ارسال شده از گوشی تاشو گلکسی فولد سامسونگ برای رسانه‌های CNBC ،Bloomberg ،The Verge و کانال معروف یوتیوبی MKBHD در روز اول استفاده با مشکل مواجه شده و شکسته است؛ شکستن صفحه نمایش یکی از نگرانی‌های اصلی کاربران و رسانه‌ها در کاربری روزانه با گوشی‌های تاشو بود، اما انتظار می‌رفت که این مشکل در طولانی مدت ظاهر شود نه در روزهای ابتدایی کار با آن.

بر اساس گزارش‌های ارسال شده توسط این رسانه‌ها، بر روی صفحه نمایش گوشی تاشو گلکسی فولد یک لایه پلاستیکی وجود دارد که در ابتدا شبیه به محافظ صفحه نمایش به نظر می‌رسد، اما سامسونگ در خصوص حذف این لایه هشدار داده است.

شکستن نمایشگر تاشو گلکسی فولد (Galaxy Fold)

اما هیچ چیزی جلودار کنجکاوی خوره‌های تکنولوژی نیست و در نتیجه مارکوس برونلی مالک معروف کانال یوتیوب MKBHD، تصمیم به جدا سازی این لایه می‌گیرد و در نتیجه این موضوع باعث آسیب دیدن و از کار افتادن صفحه نمایش گوشی تاشو گلکسی فولد شده است. اما همان‌طور که گفتیم سامسونگ در خصوص حذف این لایه هشدار داده است و به گفته سامسونگ صفحه نمایش اصلی گلکسی فولد از یک لایه محافظ خاص بهره می‌برد و جدا کردن این لایه و جایگزینی آن با سایر برچسب‌های محافظ متفرقه می‌تواند عملکرد صفحه نمایش این محصول را با مشکلات جدی مواجه کند.

اخطار سامسونگ برای جدا نکردن برچسب روی نمایشگر گلکسی فولد

گوشی گلکسی فولد در تاریخ ۶ اردیبهشت یعنی ۸ روز دیگر به طور رسمی به بازار عرضه می‌شود، اما مشکلات به وجود آمده برای نسخه‌های ارسال شده به رسانه‌ها کمی نگران کننده به نظر می‌رسد و بدون شک کار فروش این محصول خاص را برای سامسونگ بسیار سخت خواهد کرد. در مجموع خرید یک گوشی ۲۰۰۰ دلاری با احتمال شکسته شدن صفحه نمایش در روز‌های ابتدایی، کمی ترسناک به نظر می‌رسد و اکثر کاربران ریسک این موضوع را قبول نخواهند کرد. به نظر می‌رسد که بعد از فاجعه آتش گرفتن باتری نوت ۷، شکستن صفحه نمایش گلکسی فولد یکی از بزرگ‌ترین چالش‌های پیش رو سامسونگ باشد.

نکته جالب توجه این است که حتی آن هایی که برچسب را جدا نکرده بودند هم دچار مشکل در نمایشگر شده اند و تا کنون گزارشهای شکستن و خراب شدن نمایشگر تاشو گلکسی فولد در نمونه های محدودی که برای بررسی ارسال شده است، بسیار همه گیر است. به نظر می رسد که سامسونگ باید حسابی به فکر این موضوع باشد. نظر شما چیست؟ طبق معمول توصیه می کنیم نسل اول هیچ فناوری را نخرید!

لینک کوتاه:

نظر شما