شناسهٔ خبر: 32346809 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

اختتامیه جشنواره جوان موفق

تجلیل از جوانان نخبه و موفق البرز

خبرگزاری صداوسیما

مراسم اختتامیه جشنواره جوان موفق امروز با حضور پر شور جوانان در کرج برگزار شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، در این مراسم که با حضور نماینده ولی فقیه در استان برگزار شد، از جوانان نخبه استان تجلیل شد.

نماینده ولی فقیه دراستان البرز و امام جمعه کرج در این جشنواره گفت: جوانان گام نخست که ایجاد و تثبیت انقلاب اسلامی بود را به خوبی برداشتند و گام دوم نیز بر عهده جوانان امروز است.

آیت الله سیدمحمدمهدی حسینی همدانی افزود: در گام دوم انقلاب پیشرفت و بالندگی کشور مد نظر است که مقام معظم رهبری از جوانان خواستند بار مسئولیت را بردوش بگیرند.

وی در ادامه اضافه کرد: مدیریت لیبرالی باید کنار گذاشته شود چرا که لیبرال ها ازمدیریت جوانان نگران هستند و امروز شاهد آن هستیم که در طول 40سال از تاریخ پر افتخار انقلاب اسلامی جوانان نقش مهمی را در دفاع از حرم ها و مرزهای کشور ایفا می کنند.

آیت الله حسینی همدانی گفت: مسئولیت و بار پیشرفت کشور باید به جوانان سپرده شود، نقش مهم جوانان در سیاست، فرهنگ و سایر موضوعات برکسی پوشیده نیست و در دهه پنجم انقلاب 40میلیون جوان داریم که باید کار را به آنان سپرد.

امام جمعه کرج در ادامه اضافه کرد: بنابر فرمایش مقام معظم رهبری در گام دوم انقلاب باید جوانان نکاتی مانند همت، هوشیاری، ابتکار عمل را سرلوحه قرار دهند و از این قشر درمدیریت ها بهره بیشتر برد.

وی گفت: جوانان باید انقلابی باشند و در چارچوب ملاک های انقلابی بودن که همان اخلاق، شجاعت، استقامت، ساده زیستی و ایستادگی است گام بردارند.

در مدت 6روزه 300 اثر به این جشنواره در حوزه های مختلف ارسال شد که 200مورد آن به مرحله داوری راه یافته بود.

نظر شما