شناسهٔ خبر: 32338268 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

مدیرکل بیمه سلامت ایلام:

مددجویان کمیته امداد از دفترچه بیمه سلامت برخوردار می شوند

ایلام - ایرنا - مدیرکل بیمه سلامت ایلام گفت: بر اساس انعقاد تفاهم نامه مشترک بین سازمان بیمه سلامت ایران و کمیته امداد امام خمینی(ره) تمامی مددجویان تحت پوشش کمیته امداد این استان تحت پوشش خدمات درمانی این سازمان قرار می گیرند.

صاحب‌خبر -

نورالدین رحیمی روز چهارشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: با تبادل این تفاهم نامه از این پس کارت‌ها و دفترچه های کمیته امداد از درجه اعتبار ساقط و تمامی مدد جویان کمیته امداد استان دفترچه بیمه سلامت دریافت می کنند.
وی با بیان اینکه مهلت تبدیل کارت درمانی به دفترچه بیمه ای تا آخر اردیبهشت است، افزود: تعداد این مددجویان در ایلام 20 هزار نفر هستند که با امضای این تفاهم نامه، تحت پوشش بیمه درمان اداره کل بیمه سلامت قرار خواهند گرفت.
مدیرکل بیمه سلامت ایلام یادآور شد: پیش از این، مددجویان کمیته امداد با کارت درمان برای دریافت خدمات مورد نیاز به پزشکان طرف قرارداد مراجعه می کردند که از این پس این افراد از طریق بیمه سلامت دفترچه بیمه ای دریافت می کنند.
رحیمی گفت: زمان اعلام فراخوان و چگونگی ارجاع بیمه شدگان کمیته امداد امام خمینی (ره) در روزهای آینده اعلام می شود.
وی، یکی از مزایای صدور بیمه سلامت برای بیمه شدگان کمیته امداد را حفظ شان و منزلت آنان عنوان کرد و یادآور شد: با این تدبیر بدون ایجاد خلل در خدمت رسانی به مددجویان، از خدمات بیمه سلامت بهره مند می شوند.
مدیر کل بیمه سلامت ایلام تاکید کرد: خدمات بیمه تکمیلی این افراد کماکان توسط کمیته امداد امام خمینی (ره) پرداخت می شود و هیچ نگرانی در این زمینه برای بیمه شدگان وجود ندارد.
341 هزار نفر از جمعیت 580 هزار نفری ایلام تحت پوشش بیمه سلامت هستند.
7180/6034

نظر شما