شناسهٔ خبر: 32293339 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

مدیرکل میراث:

60 بسته گردشگری برای سرمایه گذاری هرمزگان آماده شد

بندرعباس- ایرنا- مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری هرمزگان گفت: 60 بسته سرمایه گذاری علاقه مند به بخش گردشگری برای سرمایه گذاران آماده شده که در پهنه های گردشگری قرار دارند.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، رضا برومند عصر دوشنبه در همایش فرصت های سرمایه گذاری در بخش ارائه پنل تخصصی گردشگری افزود: علاقه مندان برای سرمایه گذاری در این خصوص مورد حمایت قرار می گیرند.
وی ادامه داد: در سال جاری پهنه ها و فرصت های سرمایه گذاری در راستای شفافیت وعدالت به فراخوان عمومی گذارده می شوند.
مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری هرمزگان اظهارداشت: پهنه های گردشگری مشخص شده و اراضی دولتی است که این مشوق خوبی برای سرمایه گذاران محسوب می شود.
برومند ادامه داد: به عنوان نمونه زیر ساخت های گردشگری شهرستان سیریک با اعتبارهای مربوط به توسعه سواحل مکران آماده شده و میراث فرهنگی وظیفه خود در این بخش را انجام می دهد.
سومین همایش بین المللی فرصت های سرمایه گذاری هرمزگان روز دوشنبه با حضور 500 نفر از مهمانان داخلی و خارجی در تالار شهید آوینی بندرعباس آغاز شد.
همایش بین المللی فرصت های سرمایه گذاری در استان هرمزگان از امروز دوشنبه در تالار شهید آوینی بندرعباس با 6 محور صنعت و معدن، انرژی، حمل و نقل و عمران شهری، شیلات و کشاورزی، گردشگری و مناطق آزاد برگزارشده است.
در آیین افتتاحیه این همایش 2 روزه که مهمانان زیادی از داخل و خارج کشور در حوزه های اقتصادی، انرژی، گردشگری، شیلات و کشاورزی حضور دارند، معاون دیپلماسی اقتصادی وزارت خارجه، رییس کل سازمان سرمایه گذاری و کمک های اقتصادی و فنی ایران، سفیر ایران در قطر، سفیر آفریقا در تهران، استاندار هرمزگان و نماینده ولی فقیه در این استان سخنرانی کردند.
در بخش عصرگاهی این همایش نیز مدیران دستگاه های اجرایی هم اکنون درحال ارائه پنل های سرمایه گذاری در بخش های حمل و نقل وعمران شهری، صنعت، گردشگری و شیلات و کشاورزی هستند.
3219/ 9887 /6048

نظر شما