شناسهٔ خبر: 32290152 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

364 هزار فرصت سرمایه گذاری در حوزه معدن هرمزگان مشخص شد

بندرعباس - ایرنا - رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت هرمزگان گفت: 500 طرح در حوزه معدن به ارزش 364 هزار میلیارد ریال برای سرمایه گذاری در این استان مشخص شده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، خلیل قاسمی روز دوشنبه در بخش عصرگاهی همایش بین المللی فرصت های سرمایه گذاری هرمزگان در پنل تخصصی سرمایه ‌گذاری در حوزه صنعت، معدن و تجارت و مناطق ویژه اقتصادی افزود: این طرح های صنعتی و معدنی در مقیاس های کوچک، بزرگ و متوسط است.
وی ادامه داد: امید می رود این فرصت های سرمایه گذاری مورد توجه سرمایه گذاران داخلی و خارجی قرار گیرد و شاهد سرمایه گذاری در این حوزه ها در استان هرمزگان باشیم.
رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت هرمزگان اظهارداشت: مدیر صندوق توسعه ملی نیز فردا سه شنبه در مراسم پایانی همایش بین المللی فرصت های سرمایه گذاری هرمزگان حضور می یابند که حضور ایشان می تواند برای جذب منابع مورد نیاز طرح های نیازمند به منابع مالی مفید باشد.
قاسمی اشاره کرد: سال گذشته شاهد افزایش 43 درصدی صادرات غیرنفتی هرمزگان و 50 درصدی صدور مجوزها بودیم.
همایش بین المللی فرصت های سرمایه گذاری در استان هرمزگان از امروز دوشنبه در تالار شهید آوینی بندرعباس با 6 محور صنعت و معدن، انرژی، حمل و نقل و عمران شهری، شیلات و کشاورزی، گردشگری و مناطق آزاد برگزار شده است.
در آیین افتتاحیه این همایش 2 روزه که مهمانان زیادی ازداخل و خارج کشور درحوزه های اقتصادی، انرژی، گردشگری، شیلات و کشاورزی حضور دارند، معاون دیپلماسی اقتصادی وزارت خارجه، رییس کل سازمان سرمایه گذاری و کمک های اقتصادی و فنی ایران، سفیر ایران در قطر، سفیر آفریقا در تهران، استاندار هرمزگان و نماینده ولی فقیه در این استان سخنرانی کردند.
3219/7195/6048

نظر شما