شناسهٔ خبر: 32287938 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: آریا | لینک خبر

معاون فرهنگي سپاه:اتحاد مسلمانان با خون شهداي مدافع حرم شکل گرفت

صاحب‌خبر -
خبرگزاري آريا - دزفول- ايرنا- معاون فرهنگي سپاه پاسداران انقلاب اسلامي با اشاره به فداکاري هاي رزمندگان و شهداي مدافع حرم گفت: حلقه اتحاد، فداکاري و محبت مسلمانان جهان به واسطه خون شهداي مدافع حرم شکل گرفته و هر روز در حال تحکيم است.

به گزارش ايرنا محمدرضا نقدي روز دوشنبه در آئين تشييع و خاکسپاري پيکر مطهر شهيد علي سعد هشتمين شهيد مدافع حرم دزفول در شهر امام(ره) افزود: امروز به برکت شهداي مدافع حرم، فرهنگ ايثار، شهادت، فداکاري و محبت در حال جهاني شدن است.
وي با اشاره به فداکاري مسلمانان جهان در حادثه سيلاب ايران گفت: اکنون جوانان لبناني، عراقي، پاکستاني و هندي با حضور در خوزستان دوشادوش جوانان اين استان بيل به دست در حال خدمت رساني به سيل زدگان هستند.
وي افزود: حدود 15 استان کشور گرفتار سيل شدند و نيروهاي ما از دورترين مکان ها خود را در تعطيلات عيد به شهرهاي سيل زده رساندند و براي هموطنان فداکاري کردند که اين درس ايثار و فداکاري را از محضر شهدا گرفتند.
معاون فرهنگي سپاه پاسداران انقلاب اسلامي با تسليت به خانواده شهيد سعد گفت: امروز با اين شهيد پاسدار و خانواده شهيدپرور سعد هم پيمان مي شويم تا قدم جاي پاي شهيد بگذاريم و از آرمان هاي مقدس انقلاب اسلامي دفاع کنيم.
سردار نقدي بيان کرد: شهيد سعد سال ها با ترک فرزند چندماهه خود هزاران کيلومتر دورتر از وطن، جهاد و فداکاري کرده است و ما نيز بايد راه او را ادامه دهيم.
به گزارش ايرنا پيکر شهيد علي سعد هشتمين شهيد مدافع حرم شهرستان دزفول روز دوشنبه روي دستان عاشقان اهل بيت(ع) تشييع و در گلزار اسحاق ابراهيم(ع) به خاک سپرده شد.
پيکر اين شهيد گرانقدر که دي ماه 1394 از طريق سپاه قدس به مناطق عملياتي سوريه اعزام شد و در تاريخ پنجم بهمن ماه همان سال در خان طومان به شهادت رسيد اخيرا شناسايي و به وطن بازگشت.
به گزارش ايرنا آئين وداع با پيکر شهيد علي سعد ديشب(يکشنبه) در حسينيه ثارالله دزفول برگزار شد که با نوحه خواني و مرثيه سرايي همراه بود.
شهيد علي سعد پنجمين شهيد خانواده سعد و هشتمين شهيد مدافع حرم دزفول است؛ استاندار خوزستان و مسئولان محلي در تشييع و خاکسپاري پيکر اين شهيد حضور داشتند.
عبدالحسين سعادت خواه، عارف کايد خورده، سيد مجتبي ابوالقاسمي، امير علي هيودي، علي حاجيوند قياسي، محمد زلقي و عادل سعد ديگر شهداي مدافع حرم شهرستان دزفول هستند.
7278/3022//6002
انتهاي پيام /*

برچسب‌ها:

نظر شما