شناسهٔ خبر: 32282185 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

پیکر هشتمین شهید مدافع حرم دزفول تشییع و به خاک سپرده شد

دزفول - ایرنا - پیکر شهید علی سعد هشتمین شهید مدافع حرم شهرستان دزفول روز دوشنبه بر روی دستان عاشقان اهل بیت(ع) تشییع و در گلزار اسحاق ابراهیم(ع) به خاک سپرده شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا پیکر شهید علی سعد صبح دوشنبه از حسینیه سپاه دزفول به سمت شهر امام(ره) به حرکت درآمد و در میان چشمان بغض آلود خانواده شهدا و دوستداران حرم حضرت زینب(س) از ورودی شهر امام به سمت گلزار اسحاق ابراهیم تشییع شد.
پیکر این شهید گرانقدر که دی ماه 1394 از طریق سپاه قدس به مناطق عملیاتی سوریه اعزام شده و در تاریخ پنجم بهمن ماه همان سال در خانطومان به شهادت رسیده بود اخیرا شناسایی و به وطن بازگشت.
به گزارش ایرنا آئین وداع با پیکر شهید علی سعد دیشب(یکشنبه) در حسینیه ثارالله دزفول برگزار شد که با نوحه خوانی و مرثیه سرایی همراه بود.
خانواده شهید سعد طی پیامی در فضای مجازی ضمن تقدیر از ابراز همدردی همشهریان، ارگان ها، ادارات و دوستداران شهید از آنها خواستند از چاپ بنر و اهدای تاج گل خودداری کرده و این هزینه ها را به مردم سیل زده اهدا کنند.
آئین تشییع و تدفین شهید علی سعد با حضور سردار محمدرضا نقدی معاون فرهنگی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و مسئولان محلی همراه بود.
مراسم بزرگداشت این شهید والامقام پس از تدفین در حسینیه علامه سعد شهرامام (ره) دزفول برگزار می شود.
شهید علی سعد پنجمین شهید خانواده سعد و هشتمین شهید مدافع حرم دزفول است.
عبدالحسین سعادت خواه، عارف کاید خورده، سید مجتبی ابوالقاسمی، امیر علی هیودی، علی حاجیوند قیاسی، محمد زلقی و عادل سعد دیگر شهدای مدافع حرم شهرستان دزفول هستند.
7278/3022

نظر شما