شناسهٔ خبر: 32272127 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

سیل یک مسیر اصلی و ۲۵ مسیر فرعی در خراسان رضوی را مسدود کرد

رئیس پلیس راه خراسان رضوی با اشاره به بارش شدید باران و سیلابی شدن جاده‌های استان، گفت: جاری شدن سیل در محورهای مواصلاتی استان منجر به انسداد یک مسیر اصلی و 25 مسیر فرعی شد.

صاحب‌خبر -

هادی امیدوار در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در مشهد اظهار کرد: بارش شدید باران و جاری شدن سیلاب در سطح جاده‌های خراسان رضوی مسیر اصلی بردسکن به طبس و 25 مسیر فرعی مسدود شد.

رئیس پلیس راه خراسان رضوی با اشاره به آخرین وضعیت راه‌های ارتباطی در سطح استان، ابراز کرد: در حال حاضر محور تایباد ـ باخرز، تایباد ـ مشهد ریزه و محور کلات به دلیل بارش شدید باران و جاری شدن سیل مسدود است.

 وی ادامه داد: حدود 20 محور روستایی نیز در شهرستان‌های کلات، بجستان، تربت‌حیدریه‌، رشتخوار، درگز، بردسکن، خواف و گناباد به خاطر سیلابی شدن مسیر، تردد در آن وجود ندارد.

امیدوار بابیان اینکه انتظار می‌رود مردم در شرایط فعلی از سفرهای غیرضروری پرهیز کنند، افزود: از رانندگان درخواست داریم با رعایت احتیاط و رعایت فاصله مطمئنه، از تردد در مسیرهایی که دچار آب‌گرفتگی شده است خودداری کنند.

رئیس پلیس راه خراسان رضوی پیش‌بینی کرد با توجه به‌شدت بارش‌ها و جاری شدن سیل و روان آب امکان مسدود شدن مسیر‌هایی در محور‌های کاشمر ، بردسکن، تربت‌حیدریه ، خواف و رشتخوار وجود دارد.

انتهای پیام / 70042/ر

نظر شما