شناسهٔ خبر: 31924116 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

شلیک موشک به مناطق تحت کنترل رژیم صهیونیستی

غزه - ایرنا- گروه های مقاومت فلسطینی اعلام کردند که در پاسخ به حملات رژیم صهیونیستی به غزه شلیک موشک به سمت مناطق اشغالی تحت کنترل این رژیم را آغاز کردند.

صاحب‌خبر -

به گزارش بامداد سه شنبه خبرنگار ایرنا از غزه، این گروه های اعلام کردند که شلیک این موشک ها به شهرک های سدیروت و نتیفوت به دنبال ایجاد یک اتاق عملیات مشترک انجام شد.
بر اساس اعلام اتاق مزبور در اولین مرحله از این شلیک ها مناطق نزدیک غزه مورد هدف قرار گرفت و در صورت ادامه تجاوزات رژیم صهیونیستی دایره موشک باران ها به شهرک های المجدل و السدود گسترش پیدا خواهد کرد.
بر اساس اعلام شبکه المنار گروه های مزبور 15 موشک در اولین مرحله به سمت اهدافی در مناطق اشغالی شلیک کرده اند.
جنگنده ها و بالگردهای رژیم صهیونیستی عصر دوشنبه مناطقی را در غزه تحت محاصره بمباران کردند که یکی از آنها دفتر اسماعیل هنیه رئیس دفتر بخش سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) بوده است.
شلیک موشک های مزبور به دنبال تهدید رژیم صهیونیستی از سوی گروه های فلسطینی صورت گرفت .
احمد مدلل از فرماندهان جنبش جهاد اسلامی فلسطین در گفت وگوی دوشنبه با خبرنگار ایرنا در غزه تاکیدکرد، تل آویو با قواعد درگیری در میدان نبرد آشناست و به دشمن گفته شده که پاسخ بمباران را با بمباران و خون را با خون خواهیم داد.
وی تصریح کرد: اگر دشمن صهیونیستی تهدیدهای خود را برای ریختن خون فلسطینیان عملی کند، مقاومت ساکت نخواهد ماند، دشمن صهیونیستی می داند که مرکز هماهنگی بین نیروهای فلسطینی توانسته قواعد درگیری را در میدان نبرد ثابت کند.
آخرین خبر حاکی از آن است که به دنبال موشک باران گروه های فلسطینی بر اساس اعلام شبکه الاقصی وابسته به حماس با میانجیگری مصر قرار بر این شده است تا دو طرف از ساعت 22 امشب به وقت محلی (30 دقیقه بامداد به وقت تهران) آتش بس اعلام کنند.
شبک**خاورم*1436*1708

نظر شما