شناسهٔ خبر: 31922731 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: خبرآنلاین | لینک خبر

حماس به حملات رژیم‌صهیونیستی به غزه واکنش نشان داد

ایرنا نوشت: جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) روز دوشنبه در بیانیه ای اعلام کرد که مقاومت آماده دفاع از مردم غزه در برابر حملات رژیم صهیونیستی به این باریکه است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری آناتولی ترکیه، در بیانیه حماس آمده است: مقاومت فلسطینی آماده ورود به جنگ با اسرائیل و دفاع از غزه است.
بر اساس این گزارش حماس افزوده است: در صورتی که رژیم اشغالگر هر گونه حماقتی علیه غزه و مقاومت مرتکب شود، هزینه اش بسیار سنگین خواهد بود.
جنبش مقاومت اسلامی فلسطین در بیانیه خود آورده است که اشغالگران خود را در برابر مقاومت شدید خواهند یافت و نیروهای مقاومت آمادگی کامل برای پاسخ به حملات رژیم صهیونیستی و دفاع از مردم ما دارند.


پیش تر ارتش رژیم صهیونیستی از آغاز عملیات نظامی علیه جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) در غزه خبر داده بود.
شبکه خبری المیادین در خبری فوری اعلام کرد که هواپیماهای رژیم صهیونیستی حملات خود به غزه را آغاز و دو مقر نیروهای مقاومت در عسقلان و بدر واقع در شمال نوار غزه را هدف قرار دادند.
در همین حال «احمد مدلل» از فرماندهان جنبش جهاد اسلامی فلسطین تاکیدکرد، تل آویو با قواعد درگیری در میدان نبرد آشناست و به دشمن گفته شده که پاسخ بمباران را با بمباران و خون را با خون خواهیم داد.

بر اساس برخی اخبار منتشره دو تیپ از نیروهای صهیونیستی امروز (دوشنبه) عازم مناطق اطراف غزه شده اند که از 13 سال تحت محاصره است.
روز دوشنبه بر اثر اصابت یک موشک به تل آویو 6 تن از صهیونیست های ساکن در آن زخمی شدند.

پیش از این ارتش رژیم صهیونیستی مناطق مرزی با غزه را مناطق بسته نظامی اعلام کرده و پناهگاه ها را به روی شهرک نشینان در این مناطق گشوده بود.
بر اساس گزارش رسانه های صهیونیستی، مسیر فرود هواپیماها در فرودگاه بن گوریون واقع در تل آویو به دلایل امنیتی تغییر کرده است.
همچنین نیروهای پیاده نظام ارتش رژیم صهیونیستی در مرز سرزمین های اشغالی و غزه به حالت آماده باش در آمدند.
 

49311

برچسب‌ها:

نظر شما