شناسهٔ خبر: 31919316 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

هلال احمر زنجان به 850 حادثه دیده امدادرسانی کرد

زنجان – ایرنا - معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: از 25 اسفند تا پایان روز گذشته/ چهارم فروردین/ این جمعیت برای 850 نفر حادثه دیده امدادرسانی کرده است.

صاحب‌خبر -

غفور آقاجانلو روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: جمعیت هلال احمر استان زنجان در طرح امداد و نجات خود برای 70 مورد حادثه دیده و 6 مورد گرفتار در برف و کولاک امدادرسانی کرده است.
وی از ارائه خدمات به 30 مورد جاده ای، 35 مورد حضوری و یک مورد کوهستان خبرداد و یادآوری کرد: طی 9 روز گذشته هلال احمر استان زنجان برای 850 نفر حادثه دیده در استان امدادرسانی کرده و این خدمات ادامه دارد.
به گفته معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان زنجان، علاوه بر خدمات و امدادرسانی بیان شده 197 نفر توسط این جمعیت درمان سرپایی شده اند، کمک های مورد نیاز این جمعیت برای 276 نفر مصدوم انجام و 20 نفر نیز به مراکز درمانی منتقل شده است.
آقاجانلو ادامه داد: این خدمات توسط 135 تیم عملیاتی انجام شده و کل نیروهای آن 386 نفر است.
وی از اعزام 37 دستگاه آمبولانس و 27 دستگاه خوردوی نجات برای امداد رسانی خبرداد و خاطرنشان کرد: ارائه خدمات و امداد و نجات برای همه مسافران نوروزی در استان زنجان و سایر شهروندان در جاده ها به صورت 24 ساعته ادامه دارد.
معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: این امداد و نجات برای هموطنان در قالب طرح ملی خدمات نوروزی جمعیت هلال احمر ارائه شده است.
به گزارش ایرنا، طرح ملی امداد و نجات نوروزی با استقرار 18پایگاه امداد و نجات استان زنجان با حضور 360 نفر امدادگر و نجاتگر به مسافران و هم استانی ها خدمات ارائه می دهند.
9505/8068

نظر شما