شناسهٔ خبر: 31918855 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

استاندار همدان تأکید کرد

توسعه سرمایه‌گذاری در همدان

استاندار همدان با تاکید بر اینکه با همراهی تمام مجموعه‌ها شاهد رونق تولید و گسترش سرمایه‌گذاری در استان خواهیم بود گفت: باید ظرفیت‌های منحصر به فرد استان را در مسیر پیشرفت آن به کار گرفت

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، سیدسعید شاهرخی بعد از ظهر امروز با حضور در ستاد خدمات اجرایی سفر استان همدان توجه به معیشت و تولید و اشتغال را اولویت استان دانست و اظهار کرد: سرمایه‌گذاری در امر تولید جزو برنامه‌های اصلی استان در سال جاری است.

وی گفت: تنها در شهرستان ملایر 1500 میلیارد تومان سرمایه‌گذاری شده که به رونق تولید کمک خواهد کرد، ضمن اینکه تسهیل در امر سرمایه‌گذاری در برنامه استان قرار دارد.

استاندار همدان با تاکید بر اینکه با همراهی تمام مجموعه‌ها شاهد رونق تولید و گسترش سرمایه‌گذاری در استان خواهیم بود گفت: باید ظرفیت‌های منحصر به فرد استان را در مسیر پیشرفت آن به کار گرفت.

وی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به ثبت بیش از 5 میلیون و 300 هزار تردد در محورهای مواصلاتی استان در نوروز امسال اظهار کرد: آمارها حکایت از اقامت 103 هزار نفر در استان همدان دارد ضمن اینکه با لحاظ اقامت‌های غیررسمی و حضور مردم در منازل اقوام آمار به بالای 200 هزار نفر اقامت خواهد رسید.

شاهرخی با اشاره به اینکه همدان در بین استان‌های کشور منحصر به فرد است تأکید کرد: عنوان پایتخت گردشگری آسیا را تحویل نخواهیم داد و با قدرت توانمندی‌های این استان را به منصه ظهور خواهیم گذاشت.

انتهای پیام/ 3140/ 20

نظر شما