شناسهٔ خبر: 31915825 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

گردهمایی نوروزی اعضای کانون فرهنگی هنری امام زمان (عج) آران و بیدگل برگزار شد

گردهمایی سالانه نوروزی اعضای کانون فرهنگی هنری امام زمان (عج) عباس آباد آران و بیدگل همراه با مراسم تودیع و معارفه مدیر مسئول این کانون برگزار شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از آران و بیدگل، گردهمایی سالانه اعضای کانون فرهنگی هنری امام زمان (عج) عباس آباد آران و بیدگل همراه با مراسم تودیع و معارفه مدیر مسئول این کانون با حضور دکتر سید جواد ساداتی نژاد نماینده مردم کاشان و آران و بیدگل در مجلس شورای اسلامی، دکتر رمضانی شهردار و سعید ضابطی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آران و بیدگل برگزار شد.

 

 

در این مراسم، دکتر «سید جواد ساداتی نژاد» نماینده مردم در مجلس از تلاش های خالصانه اعضای این مجموعه در زمینه ترویج فرهنگ ایرانی اسلامی قدردانی کرد و با اشاره به تصویب طرح تغییر تعرفه برق شهرستان های کاشان و آران و بیدگل؛ طرح استان اصفهان شمالی و همچنین راه اندازی رادیو کاشان از ظرفیت های این کانون فرهنگی در همکاری جهت پیشبرد این اهداف یاد کرد. 


همچنین «سعید ضابطی» رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به اینکه کانون های فرهنگی هنری مساجد و موسسات فرهنگی قرآنی از ظرفیت های فرهنگی جامعه هستند گفت: کانون فرهنگی هنری امام زمان  (عج) با فعالیت های ارزنده خود یکی از بازوان قدرتمند اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی در ترویج فرهنگ ایرانی اسلامی است.


در ادامه این مراسم امیر بستان پیرا مدیر مسئول سابق کانون فرهنگی هنری امام زمان(عج) ضمن ارائه گزارش عملکرد این کانون در سال ۹۷ از تلاش ها و همکاری های خالصانه معاونت ها و اعضای فعال این کانون تقدیر و تشکر کرد.

 


همچنین در پایان این مراسم، آیین تودیع  امیر بستان پیرا مدیر مسئولی پیشین کانون همراه با تقدیر از زحمات و تلاش های یک ساله وی و همچنین معارفه «علی مفرد کویری» مدیر مسؤول جدید این کانون در پیشگاه قران کریم و با حضور اعضای خانواده بزرگ کانون فرهنگی هنری امام زمان (عج) انجام شد.

 

اجرای نمایش طنز، پخش کلیپ عملکرد سالانه و تقدیر از مدیران جوان معاونت ها و اعضای فعال کانون از دیگر برنامه های این دورهمی درون کانونی بود./

 

نظر شما