شناسهٔ خبر: 31900127 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

تردد روان در جاده های فارس

همه جاده های استان فارس باز و تردد به صورت روان جریان دارد.

صاحب‌خبر -

تردد روان و عادی در محورهای فارسبه گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، مدیر مرکز مدیریت راه‌های استان فارس گفت: بر اساس داده‌های دریافتی از سامانه‌های هوشمند مرکز مدیریت راه‌ها و شعب راهداری سراسر استان، هم اکنون همه جاده های استان باز و تردد در آن‌ها به روال عادی در جریان است.

احمدی افزود: در مجموع تردد‌های جاده‌ای ۲۴ ساعت گذشته کشور، استان فارس پس از تهران، مازندران، گیلان و البرز در رتبه پنجم قراردارد.

وی با بیان اینکه در شبانه روز گذشته در مجموع حدود ۷۱ هزار خودرو وارد استان و حدود ۷۲ هزار خودرو از استان خارج شده است، اظهارداشت: پر تردد‌ترین محور ورودی استان جاده شهرضا، آباده و پر تردد‌ترین خروجی جاده کازرون- بوشهر است.
مدیر مرکز مدیریت راه‌های استان فارس افزود: سه جاده پر تردد استان به ترتیب مرودشت- شیراز، شیراز- مرودشت و صفاشهر- سعادت شهر است.
احمدی گفت: اوج تردد جاده های استان در ساعت ۱۸ تا ۱۹ و جاده مرودشت- شیراز بالاترین تردد در ساعت اوج را داشته است. متوسط تردد ساعتی در جاده‌های استان ۴۷۷ خودرو و متوسط سرعت ۸۴ کیلومتر برساعت بوده است.
وی تصریح کرد: از دروازه‌های شهرشیراز ۱۲۲ هزار خودرو وارد و ۱۳۰ هزار خودرو خارج شده است که پرتردد‌ترین ورودی جاده مرودشت، شیراز و پرتردد‌ترین جاده خروجی شیراز، مرودشت بوده است.
مدیر مرکز مدیریت راه‌های استان فارس گفت: در بخش حمل و نقل مسافر برون شهری استان از ابتدی طرح نوروزی (۲۳ اسفند ۹۷) تا دیروز  ۱۹ هزار سفر انجام شده که در مجموع ۲۴۲ هزار مسافر جابجا شده اند.
احمدی اعلام کرد: از ابتدای طرح نوروزی ۱۲۸ سفر راهیان نور انجام شده و در مجموع ۵۳۶۰ نفر به مناطق جنگی سفر کرده اند.
وی افزود: در بخش پیش فروش بلیت ها نوروزی تا امروز ۴۴ هزار بلیت به صورت حضوری و ۲۰ هزار بلیت بصورت غیرحضوری و در مجموع ۶۵ هزار بلیت صادر شده است.


<div id="video-display-embed-code_3316805"><script type="text/JavaScript" src="https://http://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/2385253/3316805?width=400&height=300"></script></div>

نظر شما