شناسهٔ خبر: 31911642 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

بهار ۹۸|رتبه چهارم تردد برای استان فارس؛ محور شهرضا - آباده پرترددترین محور ورودی است

R41382/P/S6,61/CT1

مدیر مرکز مدیریت راه‌های استان فارس گفت: پرترددترین محور ورودی استان محور شهرضا - آباده و پرترددترین خروجی محور آباده- شهرضا است.

صاحب‌خبر -

حمید احمدی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در شیراز، با اشاره به وضعیت تردد در جاده‌های استان اظهار داشت: در مجموع ترددهای جاده‌ای در 24 ساعت گذشته کشور، استان فارس پس از تهران, مازندران و گیلان در رتبه چهارم قرار دارد.

وی با بیان اینکه در حال حاضر تمامی محورهای استان باز است، گفت: پر ترددترین محور ورودی استان محور شهرضا - آباده و پر ترددترین خروجی محور آباده- شهرضا است.

احمدی با اشاره به اینکه در شبانه‌روز گذشته در مجموع حدود 75 هزار خودرو وارد استان و حدود 73 هزار خودرو از استان خارج شده است، افزود: سه محور پر تردد استان به ترتیب مرودشت- شیراز , شیراز- مرودشت  و کمربندی شمالی شیراز است.

وی تصریح کرد: اوج تردد محورهای استان در ساعت 18 تا 19 و محور مرودشت- شیراز بالاترین تردد در ساعت اوج را داشته همچنین متوسط تردد ساعتی در جاده‌های استان 544 خودرو  و متوسط سرعت 84 کیلومتر برساعت بوده است.

مدیر مرکز مدیریت راه‌های استان فارس با اشاره به اینکه از ابتدای طرح نوروزی تاکنون 20 هزار سفر در استان انجام شده است، بیان کرد: در این سفرها 262 هزار مسافر جابه‌جا شدند همچنین از ابتدای طرح نوروزی 134 سفر راهیان نور انجام شده و در مجموع 5600 نفر به مناطق جنگی سفر کرده‌اند.

احمدی عنوان کرد: در بخش پیش فروش بلیت‌های  نوروزی تا امروز 49 هزار بلیت به صورت حضوری و 22 هزار بلیت به صورت غیرحضوری  و در مجموع 71 هزار بلیت صادر شده است.

وی گفت: آمارها نشان می‌دهد در سال‌های گذشته بیش از 60 درصد  تصادفات در محدوده  30 کیلومتری شهرها اتفاق افتاده است که لازم است هموطنان در این محدوده احتیاط و دقت بیشتری در  رانندگی داشته باشند.

انتهای پیام/  ز

نظر شما