شناسهٔ خبر: 31895699 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

واژگونی خودرو در 3 شهرستان خراسان رضوی 9 مصدوم بر جای گذاشت

مشهد- ایرنا- واژگونی سه خودرو در شهرستانهای سبزوار، قوچان و گناباد 9 مصدوم بر جای گذاشت.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا این سه حادثه همگی عصر امروز شنبه در جاده های منتهی به شهرستانهای یاد شده رخ داد.
مسئول روابط عمومی مرکز حوادث و فوریتهای پزشکی دانشگاه علوم پزشکی سبزوار از واژگونی یک دستگاه خودروی سواری پراید در کیلومتر 40 جاده سبزوار به اسفراین با به جا گذاشتن سه مصدوم خبر داد.
مسلم فائق نیا افزود: مصدومان این حادثه پس از رسیدگیهای اولیه درمانی به وسیله اورژانس 115 به بیمارستان قمر بنی هاشم (ع) سبزوار منتقل شدند.

* رئیس جمعیت هلال احمر قوچان هم از مصدومیت چهار نفر در حادثه واژگونی یک دستگاه خودروی پژو پارس در کیلومتر 25 محور فاروج به قوچان خبر داد.
سعید فکوری گفت: این حادثه در ساعت 13 امروز اتفاق افتاد و عوامل امدادی پس از انجام اقدامات درمانی دو مصدوم حادثه را توسط عوامل پایگاه هلال احمر و دو مصدوم دیگر را توسط عوامل اورژانس 115 به بیمارستان موسی بن جعفر (ع) قوچان منتقل کردند.

*رئیس اورژانس پیش بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی گناباد هم از واژگونی یک دستگاه خودروی سواری پراید در این شهرستان و مصدومیت دو نفر خبر داد.
دکتر امین زمانی به خبرنگار ایرنا گفت: این حادثه عصر امروز در فاصله گناباد تا روستای ریاب این شهر رخ داد و مصدومان حادثه بعد از رسیدگیهای اولیه به بیمارستان بهلول گناباد منتقل شدند.
سبزوار در 230 کیلومتری غرب مشهد، قوچان در 137 کیلومتری شمال غرب مشهد و گناباد در 287 کیلومتری جنوب مشهد قرار دارند.
1922/2095/7501/8145/7495

نظر شما