شناسهٔ خبر: 31893290 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: آریا | لینک خبر

دستورات جديد رئيس جمهور پس از اخذ تازه ترين گزارشها از مناطق سيلزده؛

اعزام تيم هاي کمکي از مسئولين دستگاههاي امدادي و خدماتي به سرپرستي وزيرکشور

صاحب‌خبر -
خبرگزاري آريا- رئيس جمهوري در تماس هاي جديد با وزير کشور و مسوولين دو استان سيلزده، دستورات تکميلي را براي تسريع در رسيدگي به مشکلات مردم اين مناطق صادر کرد.
به گزارش خبرگزاري آريا، حجت الاسلام والمسلمين دکتر حسن روحاني، ضمن گفت و گوي تلفني با استاندار مازندران و معاون استاندار گلستان و اخذ آخرين گزارش ها از وضعيت جاري شدن سيل و آبگرفتگي دراين دو استان و همچنين اقدامات انجام شده، به وزير کشور دستور داد براي تکميل و تسريع در اقدامات امدادي انجام شده، علاوه بر امکانات موجود در استانهاي سيلزده، تجهيزات و امکانات لازم از مناطق همجوار نيز براي مديريت مشکلات ناشي از سيل، کاهش خسارات و هر گونه کمک فوري و لازم به سيلزدگان بسيج شوند.
رئيس جمهور همچنين از دکتر عبدالرضا رحماني فضلي وزير کشور خواست وي نيز در اسرع وقت به همراه تيمي از مسوولان دستگاه هاي امدادي، خدماتي و اورژانس به منطقه اعزام و امکانات لازم در اين دو استان و استانهاي همجوار را براي تسريع در روند کمک رساني به سيل زدگان بسيج کند.
يادآوري مي شود، پيش از اين دکتر فرهاد دژپسند وزير امور اقتصادي و دارايي براي رسيدگي به مشکلات مردم و مديريت هماهنگي دستگاههاي اجرايي و پشتيباني هاي لازم به منطقه اعزام شده است.

نظر شما