شناسهٔ خبر: 31888021 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

دستور رئیس‌جمهور جهت رسیدگی فوری به مردم سیل‌زده گلستان

R1011158/P/S1,15/CT12

رئیس‌جمهوری در تماس‌های جدید با وزیر کشور و مسئولین دو استان سیلزده، دستورات تکمیلی را برای تسریع در رسیدگی به مشکلات مردم این مناطق صادر کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش حوزه دولت خبرگزاری تسنیم، حجت الاسلام حسن روحانی، ضمن گفت‌وگوی تلفنی با استاندار مازندران و معاون استاندار گلستان و اخذ آخرین گزارش‌ها از وضعیت جاری شدن سیل و آبگرفتگی در این دو استان و همچنین اقدامات انجام‌شده، به وزیر کشور دستور داد برای تکمیل و تسریع در اقدامات امدادی انجام‌شده، علاوه بر امکانات موجود در استانهای سیلزده، تجهیزات و امکانات لازم از مناطق همجوار نیز برای مدیریت مشکلات ناشی از سیل، کاهش خسارات و هر گونه کمک فوری و لازم به سیلزدگان بسیج شوند.

رئیس جمهور همچنین از عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور خواست وی نیز در اسرع وقت به‌همراه تیمی از مسئولان دستگاه‌های امدادی، خدماتی و اورژانس به منطقه برود و امکانات لازم در این دو استان و استانهای همجوار را برای تسریع در روند کمک‌رسانی به سیل‌زدگان بسیج کند.

یادآوری می‌شود، پیش از این دکتر فرهاد دژپسند وزیر امور اقتصادی و دارایی برای رسیدگی به مشکلات مردم و مدیریت هماهنگی دستگاههای اجرایی و پشتیبانی‌های لازم به منطقه اعزام شده است.

انتهای پیام/*

نظر شما