شناسهٔ خبر: 31891314 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

اسکان ۱۸ هزار مسافر نوروزی در مدارس لرستان

مدیرکل آموزش و پرورش لرستان از اسکان ۱۸ هزار مسافر نوروزی در مدارس استان خبرداد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار  گروه استان های  باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان، رضا زینی وند مقدم مدیرکل آموزش و پرورش لرستان گفت: ۲ هزار و ۱۰۰ کلاس درس واقع در ۲۱۰ مدرسه استان برای اسکان مسافران نوروزی آماده شده که از این تعداد ۵۰ کلاس ویژه، ۷۵۰ کلاس درجه 'الف' و مابقی نوع ' ب. ' هستند.

وی با بیان اینکه نوروز ۹۷ مسافران در ۲ هزار کلاس درس اسکان داده شدند، اظهار داشت: در این مدت ظرفیت اسکان روزانه ۱۰ هزار نفر بود که برای نوروز امسال به ۱۱ هزار نفر افزایش یافت.

وی بیان کرد: همچنین ۱۲۰ سوئیت در خرم آباد، الیگودرز، دورود و بروجرد آماده شده و اردوگاه دانش آموزی آیت الله کمالوند خرم آباد نیز با ۲۵ سوئیت آماده پذیرش و اسکان مسافران نوروزی است.

مدیرکل آموزش و پرورش لرستان اضافه کرد: همچنین مجتمع خوابگاهی خیام در خرم آباد متروکه بود که با بهسازی آن امکان اسکان ۴۰۰ نفر فراهم شد.

زینی وند مقدم تعداد عوامل اجرایی ستاد خدمات نوروزی آموزش و پرورش استان را ۵۰۰ نفر برشمرد و ادامه داد: تعداد بسیاری کلاس‌ها از تاریخ ۲۸ اسفند ماه سال گذشته تا ۱۴ فروردین ماه جاری رزرو شده اند.

وی افزود: سفارش اتاق خانه‌های معلم و اردوگاه‌ها از طریق سایت و یا به صورت تلفنی انجام می‌شود و اولویت اسکان در مدارس و اماکن آموزش و پرورش با فرهنگیان است.

انتهای پیام/م

۱۸ هزار مسافر نوروزی در مدارس لرستان اسکان یافتند

نظر شما