شناسهٔ خبر: 31888773 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

18 هزار مسافر نوروزی در مدارس لرستان اسکان یافتند

خرم آباد - ایرنا - مدیرکل آموزش و پرورش لرستان گفت: از ابتدای تعطیلات نوروز تا پایان روز گذشته (جمعه) 18هزار نفر در قالب پنج هزار خانوار در مدارس و اقامتگاه های این نهاد اسکان داده شدند.

صاحب‌خبر -

رضا زینی وند مقدم روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: 2 هزار و 100 کلاس درس واقع در 210 مدرسه استان برای اسکان مسافران نوروزی آماده شده که از این تعداد 50 کلاس ویژه، 750 کلاس درجه 'الف' و مابقی نوع ' ب ' هستند.
وی با بیان اینکه نوروز 97 مسافران در 2 هزار کلاس درس اسکان داده شدند، اظهار داشت: در این مدت ظرفیت اسکان روزانه 10 هزار نفر بود که برای نوروز سال جاری به 11 هزار نفر افزایش یافت.
وی بیان کرد: همچنین 120 سوئیت در خرم آباد، الیگودرز، دورود و بروجرد آماده شده و اردوگاه دانش آموزی آیت الله کمالوند خرم آباد نیز با 25 سوئیت آماده پذیرش و اسکان مسافران نوروزی است.
مدیرکل آموزش و پرورش لرستان اضافه کرد: همچنین مجتمع خوابگاهی خیام در خرم آباد متروکه بود که با بهسازی آن امکان اسکان 400 نفر فراهم شد.
زینی وند مقدم تعداد عوامل اجرایی ستاد خدمات نوروزی آموزش و پرورش استان را 500 نفر برشمرد و ادامه داد: تعداد بسیاری کلاس ها از تاریخ 28 اسفند ماه سال گذشته تا 14 فروردین ماه جاری رزرو شده اند.
وی افزود: سفارش اتاق خانه‌های معلم و اردوگاه‌ها از طریق سایت و یا به صورت تلفنی انجام می شود و اولویت اسکان در مدارس و اماکن آموزش و پرورش با فرهنگیان است.
7269/7273

نظر شما